O badaniu

Randstad Award to pierwsze tak kompleksowe badanie polskiego rynku pracy obejmujące wszystkie możliwe aspekty działania przedsiębiorstwa, wpływające na wizerunek potencjalnego pracodawcy.

Zamów Raport Randstad Award 2016

Raport Randstad Award umożliwia rozpoznanie aspektów zatrudnienia istotnych dla pracowników i pomaga w świadomym planowaniu działań zmierzających do kształtowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.

Metodologia

Wyróżnienie Randstad Award jest przyznawane w oparciu o badanie atrakcyjności firmy postrzeganej przez potencjalnych pracowników. Sondaż jest wykonywany przez niezależny i obiektywny instytut badawczy.

Idea Employer Brandingu

Employer branding (budowanie wizerunku pracodawcy) jest jednym z najważniejszych sposobów pozwalających skutecznie wyróżnić się na konkurencyjnym rynku pracy, umożliwia zaprezentowanie firmy jako godnego uwagi pracodawcy.

Wyniki poprzednich edycji badania

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami poprzednich edycji Randstad Award