W dniach 28 i 29 września 2015 r. w Warszawie odbywa się Customer Congress. Podczas tego wydarzenia prelekcję wygłosi ekspertka Randstad - Patrycja Wiatr, Senior Branch Manager.

Cel Customer Congress to wymiana doświadczeń pomiędzy osobami zarządzającymi Departamentami Obsługi Klienta oraz Contact Center. W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mogli wysłuchać inspirujących wystąpień plenarnych oraz licznych prelekcji bogatych w case study, podzielonych na trzy ciekawe ścieżki tematyczne, a także wziąć udział w praktycznych warsztatach.

Podczas kongresu Patrycja Wiatr, Senior Branch Manager, Randstad Polska wygłosi prelekcję pt. „Work smarter, not harder - budowa wydajnego call center z agencją pracy tymczasowej - case study”. Podczas prezentacji naszej ekspertki uczestnicy poznają sposoby na efektywny zespół call center w okresie wysokiego sezonu zapotrzebowania na konsultantów. Dowiedzą się również, kiedy warto skorzystać z zewnętrznej pomocy w rekrutacji i jak zaoszczędzić czas i pieniądze na wdrożenie nowych pracowników.

Więcej informacji na stronie wydarzenia: www.customercongress.pl