Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!
oferujemy
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
- stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
- premie co 6 miesięcy
- świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dostęp do platformy legimi, dofinansowanie do studiow podyplomowych/kursów, dofinsowanie do nauki języka angielskiego, platforma z możliwością nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego, dodatkowy urlop na wolontariat, dofinansowanie do okularów, abonament telefoniczny, krótsze dni pracy w specjalne dni, świętowanie rocznik zatrudnienia, workation)
- możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
- pracę w zgranym, kreatywnym zespole
- zdalną rekrutację
zadania
- Twoje zadania będą łączyły ze sobą działania w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego jak i odpowiedzialność za zarządzanie i usprawnianie strony www.
- współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego
- prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (aplikacje kandydatów na oferty)
- planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych,
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, których celem jest zwiększanie satysfakcji kandydatów i pracowników (w ramach swoich codziennych obowiązków)
- raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
- przygotowywanie raportów z kampanii (podsumowań w formie prezentacji zawierającej szczegółowe wyniki i KPI)
- współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
- rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
- uczestniczenie i prowadzenie spotkań z klientem wewnętrznym, w ramach propozycji możliwych działań, zdawanie raportu z ich wdrożenia, ewaluacji oraz podsumowania
- stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
- praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
- tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych. redagowanie tekstów ofert pracy, tekstów stron www, haseł, tekstów reklam a FB, tekstów do umieszczenia na plakacie/ulotce
- wdrażanie strategii rozwoju strony www.randstad.pl
- współpraca z działem IT, zgłaszanie błędów, współpraca z centralą firmy
- bieżące raportowanie wyników strony i proponowanie usprawnień oraz aktualizacja treści
- działania SEO we współpracy z agencją
- obsługa ticketów z zapytaniami od pracowników wewnętrznych
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy
oczekujemy
- min 2-3 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej),
- doświadczenia w zarządzaniu stroną internetową: praca w CMS, aktualizowanie treści, analityka ruchu na stronie, koordynowanie wdrażania usprawnień strony/naprawy błędów ze współpracy z centralą firmy
- znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online
- doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
- doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
- samodzielności, komunikatywności
- lekkiego pióro: umiejętności redagowania tekstów oraz haseł reklamowych; podstawowej wiedza na temat SEO
- rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
- dobrej organizacja pracy
- umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
- zaawansowanej znajomość systemu CMS do zarządzania stroną (mile widziana znajomość Drupal)
- dobrej znajomości Google Analytics, Hotjar, FB Ads Manager
- podstawowej znajomość Jira, Google Tag Manager
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!
oferujemy
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
- stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
- premie co 6 miesięcy
- świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dostęp do platformy legimi, dofinansowanie do studiow podyplomowych/kursów, dofinsowanie do nauki języka angielskiego, platforma z możliwością nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego, dodatkowy urlop na wolontariat, dofinansowanie do okularów, abonament telefoniczny, krótsze dni pracy w specjalne dni, świętowanie rocznik zatrudnienia, workation)
- możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
- pracę w zgranym, kreatywnym zespole
- zdalną rekrutację
zadania
- Twoje zadania będą łączyły ze sobą działania w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego jak i odpowiedzialność za zarządzanie i usprawnianie strony www.
- współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego
- prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (aplikacje kandydatów na oferty)
- planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych,
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, których celem jest zwiększanie satysfakcji kandydatów i pracowników (w ramach swoich codziennych obowiązków)
- raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
- przygotowywanie raportów z kampanii (podsumowań w formie prezentacji zawierającej szczegółowe wyniki i KPI)
- współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
- rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
- uczestniczenie i prowadzenie spotkań z klientem wewnętrznym, w ramach propozycji możliwych działań, zdawanie raportu z ich wdrożenia, ewaluacji oraz podsumowania
- stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
- praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
- tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych. redagowanie tekstów ofert pracy, tekstów stron www, haseł, tekstów reklam a FB, tekstów do umieszczenia na plakacie/ulotce
- wdrażanie strategii rozwoju strony www.randstad.pl
- współpraca z działem IT, zgłaszanie błędów, współpraca z centralą firmy
- bieżące raportowanie wyników strony i proponowanie usprawnień oraz aktualizacja treści
- działania SEO we współpracy z agencją
- obsługa ticketów z zapytaniami od pracowników wewnętrznych
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy
oczekujemy
- min 2-3 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej),
- doświadczenia w zarządzaniu stroną internetową: praca w CMS, aktualizowanie treści, analityka ruchu na stronie, koordynowanie wdrażania usprawnień strony/naprawy błędów ze współpracy z centralą firmy
- znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online
- doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
- doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
- samodzielności, komunikatywności
- lekkiego pióro: umiejętności redagowania tekstów oraz haseł reklamowych; podstawowej wiedza na temat SEO
- rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
- dobrej organizacja pracy
- umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
- zaawansowanej znajomość systemu CMS do zarządzania stroną (mile widziana znajomość Drupal)
- dobrej znajomości Google Analytics, Hotjar, FB Ads Manager
- podstawowej znajomość Jira, Google Tag Manager
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47