You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

digital & web marketing specialist.

szczegóły oferty

podsumowanie

    szczegóły oferty

    Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!

    oferujemy
    • stałe zatrudnienie na umowę o pracę 
    • pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
    • stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
    • premie co 6 miesięcy
    • świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dostęp do platformy legimi, dofinansowanie do studiow podyplomowych/kursów, dofinsowanie do nauki języka angielskiego, platforma z możliwością nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego, dodatkowy urlop na wolontariat, dofinansowanie do okularów, abonament telefoniczny, krótsze dni pracy w specjalne dni, świętowanie rocznik zatrudnienia, workation)
    • możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
    • pracę w zgranym, kreatywnym zespole
    • zdalną rekrutację
    zadania
    • Twoje zadania będą łączyły ze sobą działania w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego jak i odpowiedzialność za zarządzanie i usprawnianie strony www. 
    • współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego 
    • prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (aplikacje kandydatów na oferty)
    • planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych, 
    • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, których celem jest zwiększanie satysfakcji kandydatów i pracowników (w ramach swoich codziennych obowiązków)
    • raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
    • przygotowywanie raportów z kampanii (podsumowań w formie prezentacji zawierającej szczegółowe wyniki i KPI)
    • współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
    • rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
    • uczestniczenie i prowadzenie spotkań z klientem wewnętrznym, w ramach propozycji możliwych działań, zdawanie raportu z ich wdrożenia, ewaluacji oraz podsumowania
    • stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
    • praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
    • tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych. redagowanie tekstów ofert pracy, tekstów stron www, haseł, tekstów reklam a FB, tekstów do umieszczenia na plakacie/ulotce
    • wdrażanie strategii rozwoju strony www.randstad.pl
    • współpraca z działem IT, zgłaszanie błędów, współpraca z centralą firmy
    • bieżące raportowanie wyników strony i proponowanie usprawnień  oraz aktualizacja treści
    • działania SEO we współpracy z agencją
    • obsługa ticketów z zapytaniami od pracowników wewnętrznych
    • prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy
    oczekujemy
    • min 2-3 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej), 
    • doświadczenia w zarządzaniu stroną internetową: praca w CMS, aktualizowanie treści, analityka ruchu na stronie, koordynowanie wdrażania usprawnień strony/naprawy błędów ze współpracy z centralą firmy
    • znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online 
    • doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
    • doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
    • samodzielności, komunikatywności
    • lekkiego pióro: umiejętności redagowania tekstów oraz haseł reklamowych; podstawowej wiedza na temat SEO
    • rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
    • dobrej organizacja pracy
    • umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
    • zaawansowanej znajomość systemu CMS do zarządzania stroną (mile widziana znajomość Drupal)
    • dobrej znajomości Google Analytics, Hotjar, FB Ads Manager
    • podstawowej znajomość Jira, Google Tag Manager

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!

    oferujemy
    • stałe zatrudnienie na umowę o pracę 
    • pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
    • stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
    • premie co 6 miesięcy
    • świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dostęp do platformy legimi, dofinansowanie do studiow podyplomowych/kursów, dofinsowanie do nauki języka angielskiego, platforma z możliwością nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego, dodatkowy urlop na wolontariat, dofinansowanie do okularów, abonament telefoniczny, krótsze dni pracy w specjalne dni, świętowanie rocznik zatrudnienia, workation)
    • możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
    • pracę w zgranym, kreatywnym zespole
    • zdalną rekrutację
    zadania
    • Twoje zadania będą łączyły ze sobą działania w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego jak i odpowiedzialność za zarządzanie i usprawnianie strony www. 
    • współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego 
    • prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (aplikacje kandydatów na oferty)
    • planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych, 
    • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, których celem jest zwiększanie satysfakcji kandydatów i pracowników (w ramach swoich codziennych obowiązków)
    • raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
    • przygotowywanie raportów z kampanii (podsumowań w formie prezentacji zawierającej szczegółowe wyniki i KPI)
    • współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
    • rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
    • uczestniczenie i prowadzenie spotkań z klientem wewnętrznym, w ramach propozycji możliwych działań, zdawanie raportu z ich wdrożenia, ewaluacji oraz podsumowania
    • stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
    • praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
    • tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych. redagowanie tekstów ofert pracy, tekstów stron www, haseł, tekstów reklam a FB, tekstów do umieszczenia na plakacie/ulotce
    • wdrażanie strategii rozwoju strony www.randstad.pl
    • współpraca z działem IT, zgłaszanie błędów, współpraca z centralą firmy
    • bieżące raportowanie wyników strony i proponowanie usprawnień  oraz aktualizacja treści
    • działania SEO we współpracy z agencją
    • obsługa ticketów z zapytaniami od pracowników wewnętrznych
    • prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy
    oczekujemy
    • min 2-3 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej), 
    • doświadczenia w zarządzaniu stroną internetową: praca w CMS, aktualizowanie treści, analityka ruchu na stronie, koordynowanie wdrażania usprawnień strony/naprawy błędów ze współpracy z centralą firmy
    • znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online 
    • doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
    • doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
    • samodzielności, komunikatywności
    • lekkiego pióro: umiejętności redagowania tekstów oraz haseł reklamowych; podstawowej wiedza na temat SEO
    • rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
    • dobrej organizacja pracy
    • umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
    • zaawansowanej znajomość systemu CMS do zarządzania stroną (mile widziana znajomość Drupal)
    • dobrej znajomości Google Analytics, Hotjar, FB Ads Manager
    • podstawowej znajomość Jira, Google Tag Manager

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47