kierownik ds. rozwoju i utrzymania sieci biur, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
doświadczenie
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Administracja, Obsługa techniczna
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

edyta krauschar+48 605076043
numer referencyjny
FACMAN/11/2018 - 54906
aplikuj teraz

opis stanowiska

Facility management to Twoja pasja? Nie boisz się nowych wyzwań i chcesz stać się częścią zespołu aktywnie wpływającego na rozwój firmy?

ZAPRASZAMY do nas!

W Randstad pomagamy kandydatom odkryć ich prawdziwy potencjał i zapewnić dobre miejsce pracy.  Łącząc zamiłowanie do ludzi z potęgą współczesnych inteligentnych technologii, tworzymy środowisko, które wyjątkowo sprzyja człowiekowi. Nazywamy to human forward.

Stoją za nami konkretni ludzie, misja i wartości. Chcesz wiedzieć dlaczego warto u nas pracować? Zajrzyj tu:


Dołącz do Randstad na stanowisko: Kierownika ds. rozwoju i utrzymania sieci biur

oferujemy

  • profesjonalne wdrożenie i program szkoleniowy Akademii Managera Randstad
  • możliwość realizowania własnych pomysłów
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży
  • samochód służbowy (klasa C)
  • dofinansowanie nauki języka obcego, do studiów podyplomowych, opiekę zdrowotną, ubezpieczenie NW, kartę sportowo - rekreacyjną

zadania

  • koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej naszych biur na terenie całej Polski
  • bezpośredni nadzór nad prowadzonymi robotami budowalnymi przy modernizacjach naszych biur lub nowych inwestycjach (w tym koordynacja robót, kontrola harmonogramu, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac, kontrola stanu BHP)
  • planowanie i zarządzanie realizacją kilku projektów jednocześnie od strony technicznej, prawnej, finansowej
  • efektywne zarządzanie budżetem, harmonogramem projektów oraz raportowanie statusu i zmian
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu realizowanych procesów (nadzór nad pracą dostawców, pracą wykonawców instalacji mechanicznych, elektrycznych, budowalnych oraz przygotowanie stosownych umów i rozliczenie)
  • przygotowanie wymaganej dokumentacji projektowej  oraz nadzór nad prowadzeniem dokumentacji budowy (dokumentacja materiałowa i jakościowa, dokumentacja BHP, dokumentacja podwykonawcza)
  • współpraca z przedstawicielami naszych biur, firmami wykonawczymi oraz inwestorami
  • sporządzanie planów remontów i inwestycji modernizacyjnych, budżetu usług
  • przygotowanie raportów i analiz (analiza kosztów, przygotowanie danych budżetowych)

oczekujemy

  • doświadczenia co najmniej 2 lata w koordynacji budów i relokacji biur (w tym doświadczenia na stanowisku Kierownika działu przygotowania/ obsługi inwestycji)
  • doświadczenia w kosztorysowaniu, harmonogramowaniu robót, zarządzaniu dostawcami oraz ofertowaniu podwykonawców
  • bardzo dobrej znajomości branży budowlanej (orientacji w stawkach rynkowych co do realizacji usług budowalnych, cen materiałów)
  • mobilności i gotowości do odbywania częstych podróży służbowych (na terenie całej Polski, w tym realizacja przeprowadzek biur w weekendy)
  • umiejętności identyfikacji ryzyk związanych z realizacją procesu budowlanego
  • umiejętności negocjacji umów z dostawcami
  • nastawienia na realizację zadań i osiągania wyznaczonych celów
  • wykształcenia wyższego (budowlane/ ekonomiczne)
  • prawa jazdy kat. B
  • znajomości języka angielskiego (oczekiwany poziom B2 do komunikacji z zagranicznymi oddziałami firmy)