You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

specjalista ds. digital marketingu.

szczegóły oferty

podsumowanie

    szczegóły oferty

    Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!

    oferujemy
    • stałe zatrudnienie na umowę o pracę 
    • pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
    • stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
    • premie co 6 miesięcy
    • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
    • możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online, dofinansowanie do szkoleń/studiów podyplomowych
    • pracę w zgranym, kreatywnym zespole
    • zdalną rekrutację
    zadania

    Twoje zadania będą łączyły ze sobą działania w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego jak i odpowiedzialność za zarządzanie i usprawnianie strony www. 

    W ramach tego w zakres zadań będzie wchodziło:

    • współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego 
    • prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (aplikacje kandydatów na oferty)
    • planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych, 
    • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, których celem jest zwiększanie satysfakcji kandydatów i pracowników (w ramach swoich codziennych obowiązków)
    • raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
    • przygotowywanie raportów z kampanii (podsumowań w formie prezentacji zawierającej szczegółowe wyniki i KPI)
    • współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
    • rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
    • uczestniczenie i prowadzenie spotkań z klientem wewnętrznym, w ramach propozycji możliwych działań, zdawanie raportu z ich wdrożenia, ewaluacji oraz podsumowania
    • stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
    • praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
    • tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych. redagowanie tekstów ofert pracy, tekstów stron www, haseł, tekstów reklam a FB, tekstów do umieszczenia na plakacie/ulotce
    • wdrażanie strategii rozwoju strony www.randstad.pl
    • współpraca z działem IT, zgłaszanie błędów, współpraca z centralą firmy
    • bieżące raportowanie wyników strony i proponowanie usprawnień  oraz aktualizacja treści
    • działania SEO we współpracy z agencją
    • obsługa ticketów z zapytaniami od pracowników wewnętrznych
    • prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy
    oczekujemy
    • min 2-3 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej), 
    • doświadczenia w zarządzaniu stroną internetową: praca w CMS, aktualizowanie treści, analityka ruchu na stronie, koordynowanie wdrażania usprawnień strony/naprawy błędów ze współpracy z centralą firmy
    • znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online 
    • doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
    • doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
    • samodzielności, komunikatywności
    • lekkiego pióro: umiejętności redagowania tekstów oraz haseł reklamowych; podstawowej wiedza na temat SEO
    • rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
    • dobrej organizacja pracy
    • umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
    • zaawansowanej znajomość systemu CMS do zarządzania stroną (mile widziana znajomość Drupal)
    • dobrej znajomości Google Analytics, Hotjar, FB Ads Manager
    • podstawowej znajomość Jira, Google Tag Manager

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!

    oferujemy
    • stałe zatrudnienie na umowę o pracę 
    • pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
    • stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
    • premie co 6 miesięcy
    • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
    • możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online, dofinansowanie do szkoleń/studiów podyplomowych
    • pracę w zgranym, kreatywnym zespole
    • zdalną rekrutację
    zadania

    Twoje zadania będą łączyły ze sobą działania w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego jak i odpowiedzialność za zarządzanie i usprawnianie strony www. 

    W ramach tego w zakres zadań będzie wchodziło:

    • współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego 
    • prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (aplikacje kandydatów na oferty)
    • planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych, 
    • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, których celem jest zwiększanie satysfakcji kandydatów i pracowników (w ramach swoich codziennych obowiązków)
    • raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
    • przygotowywanie raportów z kampanii (podsumowań w formie prezentacji zawierającej szczegółowe wyniki i KPI)
    • współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
    • rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
    • uczestniczenie i prowadzenie spotkań z klientem wewnętrznym, w ramach propozycji możliwych działań, zdawanie raportu z ich wdrożenia, ewaluacji oraz podsumowania
    • stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
    • praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
    • tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych. redagowanie tekstów ofert pracy, tekstów stron www, haseł, tekstów reklam a FB, tekstów do umieszczenia na plakacie/ulotce
    • wdrażanie strategii rozwoju strony www.randstad.pl
    • współpraca z działem IT, zgłaszanie błędów, współpraca z centralą firmy
    • bieżące raportowanie wyników strony i proponowanie usprawnień  oraz aktualizacja treści
    • działania SEO we współpracy z agencją
    • obsługa ticketów z zapytaniami od pracowników wewnętrznych
    • prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy
    oczekujemy
    • min 2-3 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej), 
    • doświadczenia w zarządzaniu stroną internetową: praca w CMS, aktualizowanie treści, analityka ruchu na stronie, koordynowanie wdrażania usprawnień strony/naprawy błędów ze współpracy z centralą firmy
    • znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online 
    • doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
    • doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
    • samodzielności, komunikatywności
    • lekkiego pióro: umiejętności redagowania tekstów oraz haseł reklamowych; podstawowej wiedza na temat SEO
    • rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
    • dobrej organizacja pracy
    • umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
    • zaawansowanej znajomość systemu CMS do zarządzania stroną (mile widziana znajomość Drupal)
    • dobrej znajomości Google Analytics, Hotjar, FB Ads Manager
    • podstawowej znajomość Jira, Google Tag Manager

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47