You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

specjalista ds. marketingu b2b i content marketingu.

szczegóły oferty

podsumowanie

    szczegóły oferty

    Nie trzeba Cię przekonywać, że angażujący content może generować więcej klienckich leadów niż reklama? 
    Lubisz pracować z ludźmi sprzedażowymi i wspierać ich w budowaniu relacji z klientami? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? 
    Dołącz do zespołu marketingu i komunikacji w Randstad Polska!

    oferujemy
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (bez okresu próbnego) lub umowie B2B
    • pracę w zgranym, kreatywnym zespole, który ma frajdę spędzając czas razem
    • pracę w systemie hybrydowym (min. 2 dni pracy w biurze, max. 3 dni pracy w domu)
    • możliwość rozwoju na odpowiedzialnym stanowisku w firmie będącej liderem swojej branży
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów
    • posiadanie realnego wpływu na rozwój swojego stanowiska oraz firmy
    • praca w międzynarodowym środowisku (grupy projektowe z centralną i innymi biurami Randstad)
    • premie co 6 miesięcy
    • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny – samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
    • nowoczesne narzędzia pracy
    zadania
    • budowanie i wdrażanie strategii wsparcia sprzedaży wobec opiekowanych linii biznesowych (w tym przygotowanie materiałów marketingowych B2B do kampanii online i wspierających sprzedaż oraz koordynacja i wysyłka e-mailingów i materiałów marketingowych do klientów i prospektów w ramach prowadzonych inicjatyw)
    • proaktywna współpraca i budowanie relacji z przedstawicielami opiekowanych linii biznesowych (współpraca ze specjalistami / menedżerami biur i regionalnymi), czuwanie nad efektywnym przepływem informacji z linią biznesową; przygotowywanie planów działań wokół diagnozowanych potrzeb i ich realizacja samodzielnie lub nadzór nad współpracą z dostawcami
    • opieka nad dwoma projektami contentowymi firmy - badaniem Randstad Employer Brand oraz raportami płacowymi (koordynowanie realizacji kolejnych edycji, przygotowywanie i realizacja planów promocji, przygotowanie wdrożenia zespołów sprzedażowych)
    • praca na platformie HubSpot - dostarczanie leadów sprzedażowych dzięki działaniom content marketingowym (działania ukierunkowane na przekształcenie kontaktów w aktywnie zainteresowanych usługą Randstad)
    • organizacja i promocja ogólnofirmowych wydarzeń B2B
    • koordynacja obecności na konferencjach i targach branżowych dla opiekowanych linii biznesowych (offline i online)
    • współpraca z zagraniczną centralą firmy oraz prace z anglojęzycznymi partnerami
    • współpraca zewnętrznym copywriterem i grafikiem
    • analiza efektywności treści, wyciąganie wniosków
    • generowanie nowych pomysłów, kreatywne działanie

    Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie - zapraszamy do rozmowy z nami. Chętnie przybliżymy Ci to stanowisko oraz możliwości rozwoju w naszej firmie :)

    oczekujemy
    • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu B2B (wsparcie działów sprzedaży)
    • umiejętność budowania relacji z opiekowanymi partnerami biznesowymi oraz umiejętność diagnozy ich potrzeb w zakresie marketingu B2B
    • mile widziane doświadczenie w pracy agencyjnej
    • rozumienie procesu marketing automation - doświadczenie w inbound marketingu i generowaniu leadów sprzedażowych poprzez materiały contentowe
    • zainteresowanie obszarem eventów/webinarów B2B
    • umiejętność pisania i redagowania różnych treści, poczucie estetyki
    • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
    • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
    • preferowane doświadczenie w pracy na CMS, SARE, aplikacjach googlowych, ClickMeeting
    • systematyczność, umiejętność planowania pracy
    • znajomość i postępowanie zgodnie z przepisami RODO

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Nie trzeba Cię przekonywać, że angażujący content może generować więcej klienckich leadów niż reklama? 
    Lubisz pracować z ludźmi sprzedażowymi i wspierać ich w budowaniu relacji z klientami? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? 
    Dołącz do zespołu marketingu i komunikacji w Randstad Polska!

    oferujemy
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (bez okresu próbnego) lub umowie B2B
    • pracę w zgranym, kreatywnym zespole, który ma frajdę spędzając czas razem
    • pracę w systemie hybrydowym (min. 2 dni pracy w biurze, max. 3 dni pracy w domu)
    • możliwość rozwoju na odpowiedzialnym stanowisku w firmie będącej liderem swojej branży
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów
    • posiadanie realnego wpływu na rozwój swojego stanowiska oraz firmy
    • praca w międzynarodowym środowisku (grupy projektowe z centralną i innymi biurami Randstad)
    • premie co 6 miesięcy
    • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny – samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
    • nowoczesne narzędzia pracy
    zadania
    • budowanie i wdrażanie strategii wsparcia sprzedaży wobec opiekowanych linii biznesowych (w tym przygotowanie materiałów marketingowych B2B do kampanii online i wspierających sprzedaż oraz koordynacja i wysyłka e-mailingów i materiałów marketingowych do klientów i prospektów w ramach prowadzonych inicjatyw)
    • proaktywna współpraca i budowanie relacji z przedstawicielami opiekowanych linii biznesowych (współpraca ze specjalistami / menedżerami biur i regionalnymi), czuwanie nad efektywnym przepływem informacji z linią biznesową; przygotowywanie planów działań wokół diagnozowanych potrzeb i ich realizacja samodzielnie lub nadzór nad współpracą z dostawcami
    • opieka nad dwoma projektami contentowymi firmy - badaniem Randstad Employer Brand oraz raportami płacowymi (koordynowanie realizacji kolejnych edycji, przygotowywanie i realizacja planów promocji, przygotowanie wdrożenia zespołów sprzedażowych)
    • praca na platformie HubSpot - dostarczanie leadów sprzedażowych dzięki działaniom content marketingowym (działania ukierunkowane na przekształcenie kontaktów w aktywnie zainteresowanych usługą Randstad)
    • organizacja i promocja ogólnofirmowych wydarzeń B2B
    • koordynacja obecności na konferencjach i targach branżowych dla opiekowanych linii biznesowych (offline i online)
    • współpraca z zagraniczną centralą firmy oraz prace z anglojęzycznymi partnerami
    • współpraca zewnętrznym copywriterem i grafikiem
    • analiza efektywności treści, wyciąganie wniosków
    • generowanie nowych pomysłów, kreatywne działanie

    Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie - zapraszamy do rozmowy z nami. Chętnie przybliżymy Ci to stanowisko oraz możliwości rozwoju w naszej firmie :)

    oczekujemy
    • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu B2B (wsparcie działów sprzedaży)
    • umiejętność budowania relacji z opiekowanymi partnerami biznesowymi oraz umiejętność diagnozy ich potrzeb w zakresie marketingu B2B
    • mile widziane doświadczenie w pracy agencyjnej
    • rozumienie procesu marketing automation - doświadczenie w inbound marketingu i generowaniu leadów sprzedażowych poprzez materiały contentowe
    • zainteresowanie obszarem eventów/webinarów B2B
    • umiejętność pisania i redagowania różnych treści, poczucie estetyki
    • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
    • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
    • preferowane doświadczenie w pracy na CMS, SARE, aplikacjach googlowych, ClickMeeting
    • systematyczność, umiejętność planowania pracy
    • znajomość i postępowanie zgodnie z przepisami RODO

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47