specjalista ds. marketingu technologii i innowacji, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

alicja ryłek+48 609306703
numer referencyjny
/490/01/2021/AR - 67900

opis stanowiska

Czy jesteś specjalistą którego serce jest w marketingu natomiast głowa jest pełna technologii ? Dołącz do zespołu marketingu i komunikacji w Randstad i zgodnie z naszą strategią Tech & Touch pomóż nam lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, pracowników oraz kandydatów.

oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (bez okresu próbnego)
  • aktualnie pracę w pełni zdalną, a docelowo możliwość pracy z domu 2 dni w tygodniu
  • możliwość rozwoju na odpowiedzialnym stanowisku w firmie będącej liderem swojej branży
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • posiadanie realnego wpływu na rozwój swojego stanowiska oraz firmy
  • premie co 6 miesięcy
  • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny – samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
  • praca w zgranym, kreatywnym zespole
  • praca w międzynarodowym środowisku

zadania

  • wsparcie działań wdrożeniowych i marketing produktów technologicznych firmy    
  • audyt istniejących i proponowanie nowych rozwiązań technologicznych oraz identyfikacja potencjalnych obszarów wzrostu w obszarach biznesowych.
  • współpraca z Randstad Innovation Found (weryfikacja dostępnych produktów pod kątem potrzeb biznesowych)
  • współpraca z zespołem wspierającym najbardziej zaawansowanych technologicznie klientów (testowe wdrażanie nowości, optymalizacje i wyciąganie wniosków dla pozostałych klientów)
  • pozycjonowanie technologicznej twarzy marki Randstad – tworzenie spójnej komunikacji począwszy od firmowej www, przez oferty sprzedażowe, po prezentacje dla prospektów
  • tworzenie „proof of concept” nowej technologii: zarządzanie projektem w fazie inkubacji i koordynacja testów mających na celu sprawdzenie możliwości wdrożenia rozwiązań 
  • wybór potencjalnych dostawców i realizacja procesu nawiązania współpracy

oczekujemy

  • min. 2 lat doświadczenia w marketingu produktowym (praca z produktami technologicznymi będzie dodatkowym atutem)
  • doświadczenia w przygotowywaniu i realizacji planów działań wdrożeniowych i promocyjnych 
  • zainteresowania technologiami i otwartość na innowacje
  • umiejętności tłumaczenia języka technologii osobom „nie technologicznym”
  • bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
  • umiejętności wywierania wpływu i przekonywania do swoich pomysłów
  • komunikatywności i otwartości
  • dociekliwości
  • samodzielności
  • nastawienia na współpracę i wsparcie innych 
  • energii, optymizmu oraz  inicjatywy 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47