specjalista ds. marketingu, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

alicja ryłek+48 609306703
numer referencyjny
/153/01/2021/AR - 67487

opis stanowiska

Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu? Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!

Cały proces rekrutacyjny prowadzimy zdalnie.

oferujemy

  • umowa na okres 1,5 roku ( na zastępstwo/ na czas określony / na podstawie b2b)
  • aktualnie pracę w pełni zdalną, a docelowo możliwość pracy z domu 2 dni w tygodniu
  • możliwość rozwoju na odpowiedzialnym stanowisku w firmie będącej liderem swojej branży
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
  • premie co 6 miesięcy
  • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny – samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
  • możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
  • praca w zgranym, kreatywnym zespole
  • praca w międzynarodowym środowisku

zadania

  • współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego
  • planowanie i realizacji kampanii marketingowych: briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych, raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
  • prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów
  • przygotowywanie raportów z kampanii
  • współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
  • rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych,
  • stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
  • tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych

oczekujemy

  • min 1.5 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej/marketingowej),
  • znajomość narzędzi marketingowych, zarówno offline  jak i online
  • znajomość aktualnych trendów w obszarze marketingu
  • doświadczenie i umiejętność kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
  • doświadczenie we współpracy z agencjami marketingowymi/digital/interaktywnymi
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1)
  • samodzielność, komunikatywność
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów w jednym czasie
  • umiejętność oceny projektów graficznych wg standardów firmy
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47