Ciekawi Ciebie jak wygląda praca w dziale HR w firmie rekrutacyjnej? Dołącz do Randstad i rozwijaj się jako starszy specjalista ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy / senior talent aquisition & employer branding specialist. Czekają na ciebie ciekawe projekty, doświadczeni ludzie z którymi będziesz współpracować oraz super zespół:)
oferujemy
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
- premie co 6 miesięcy
- świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dostęp do platformy legimi, dofinansowanie do studiow podyplomowych/kursów, dofinsowanie do nauki języka angielskiego, platforma z możliwością nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego, dodatkowy urlop na wolontariat, dofinansowanie do okularów, abonament telefoniczny, krótsze dni pracy w specjalne dni, świętowanie rocznic zatrudnienia, workation)
- możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
- dobrą lokalizację biura - al. Jerozolimskie 134
zadania
- samodzielne prowadzenie procesów pozyskiwania (sourcing), rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska managerskie do Randstad (zarządzanie projektem rekrutacyjnym od A do Z)
- kompleksowe badanie kompetencji kandydatów zewnętrznych na stanowiska managerskie
- badanie kompetencji kandydatów wewnętrznych na stanowiska managerskie poprzez prowadzenie assessment i development center oraz udzielania feedbacków
- doradztwo dla kadry menedżerskiej Randstad w zakresie oceny kompetencji kandydatów i doboru kadry; wsparcie przy podejmowaniu decyzji zatrudnieniowych
- prowadzenia negocjacji z potencjalnymi kandydatami
- obsługa kandydatów i klientów wewnętrznych zgodnie z duchem i standardami Human Forward
- praca na systemie ATS i raportowanie z wykonanych działań rekrutacyjnych
- realizacja strategii employer branding (przy ścisłej współpracy z działem marketingu) w zakresie działań wewnętrznych ( np. Konkurs Świąteczny, Dzień Dziecka, Pracownik Roku), jak i zewnętrznych ( współpraca z marketingiem przy kampaniach marketingu rekrutacyjnego, koordynowanie zewnętrznych projektów employer branding)
- udział we wdrażaniu strategii budowania wizerunku pracodawcy
- współpraca z działem marketingu i komunikacji wewnętrznej
- prowadzenie dodatkowych projektów rozwojowych dla pracowników wewnętrznych
- wykorzystywanie języka angielskiego w zakresie pracy na materiałach anglojęzycznych z Holdingu czy przygotowaniu komunikacji w języki angielskim dla członków zarządu dotyczących projektów HRowych
oczekujemy
- min. 3-4 lata doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji na szczebel menedżerski lub w wysokospecjalistyczne stanowiska
- znajomości narzędzi i strategii pozyskiwania kandydatów
- bardzo dobrych umiejętności w zakresie badania kompetencji kandydatów, poprzez wywiad kompetencyjny i/lub inne narzędzia diagnostyczne
- wysokich umiejętności współpracy z hiring managerami (od menedżerów regionalnych po członków zarządu)
- dociekliwości i chęci poszerzania wiedzy z zakresu pozyskiwania kandydatów i budowania wizerunku pracodawcy
- silnej motywacji do pracy na stanowisku związanym z budowaniem wizerunku pracodawcy
- doświadczenia w zakresie projektów employer brandingowych - bardzo mile widziane
- umiejętności kreatywnego i niezależnego myślenia i proponowania rozwiązań
- doświadczenia w koordynacji projektów HRowych - mile widziane
- dojrzałości zawodowej
- wysokiego poziomu komunikatywności
- umiejętności wywierania wpływu
- orientacji na współpracę
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Ciekawi Ciebie jak wygląda praca w dziale HR w firmie rekrutacyjnej? Dołącz do Randstad i rozwijaj się jako starszy specjalista ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy / senior talent aquisition & employer branding specialist. Czekają na ciebie ciekawe projekty, doświadczeni ludzie z którymi będziesz współpracować oraz super zespół:)
oferujemy
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
- premie co 6 miesięcy
- świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dostęp do platformy legimi, dofinansowanie do studiow podyplomowych/kursów, dofinsowanie do nauki języka angielskiego, platforma z możliwością nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego, dodatkowy urlop na wolontariat, dofinansowanie do okularów, abonament telefoniczny, krótsze dni pracy w specjalne dni, świętowanie rocznic zatrudnienia, workation)
- możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
- dobrą lokalizację biura - al. Jerozolimskie 134
zadania
- samodzielne prowadzenie procesów pozyskiwania (sourcing), rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska managerskie do Randstad (zarządzanie projektem rekrutacyjnym od A do Z)
- kompleksowe badanie kompetencji kandydatów zewnętrznych na stanowiska managerskie
- badanie kompetencji kandydatów wewnętrznych na stanowiska managerskie poprzez prowadzenie assessment i development center oraz udzielania feedbacków
- doradztwo dla kadry menedżerskiej Randstad w zakresie oceny kompetencji kandydatów i doboru kadry; wsparcie przy podejmowaniu decyzji zatrudnieniowych
- prowadzenia negocjacji z potencjalnymi kandydatami
- obsługa kandydatów i klientów wewnętrznych zgodnie z duchem i standardami Human Forward
- praca na systemie ATS i raportowanie z wykonanych działań rekrutacyjnych
- realizacja strategii employer branding (przy ścisłej współpracy z działem marketingu) w zakresie działań wewnętrznych ( np. Konkurs Świąteczny, Dzień Dziecka, Pracownik Roku), jak i zewnętrznych ( współpraca z marketingiem przy kampaniach marketingu rekrutacyjnego, koordynowanie zewnętrznych projektów employer branding)
- udział we wdrażaniu strategii budowania wizerunku pracodawcy
- współpraca z działem marketingu i komunikacji wewnętrznej
- prowadzenie dodatkowych projektów rozwojowych dla pracowników wewnętrznych
- wykorzystywanie języka angielskiego w zakresie pracy na materiałach anglojęzycznych z Holdingu czy przygotowaniu komunikacji w języki angielskim dla członków zarządu dotyczących projektów HRowych
oczekujemy
- min. 3-4 lata doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji na szczebel menedżerski lub w wysokospecjalistyczne stanowiska
- znajomości narzędzi i strategii pozyskiwania kandydatów
- bardzo dobrych umiejętności w zakresie badania kompetencji kandydatów, poprzez wywiad kompetencyjny i/lub inne narzędzia diagnostyczne
- wysokich umiejętności współpracy z hiring managerami (od menedżerów regionalnych po członków zarządu)
- dociekliwości i chęci poszerzania wiedzy z zakresu pozyskiwania kandydatów i budowania wizerunku pracodawcy
- silnej motywacji do pracy na stanowisku związanym z budowaniem wizerunku pracodawcy
- doświadczenia w zakresie projektów employer brandingowych - bardzo mile widziane
- umiejętności kreatywnego i niezależnego myślenia i proponowania rozwiązań
- doświadczenia w koordynacji projektów HRowych - mile widziane
- dojrzałości zawodowej
- wysokiego poziomu komunikatywności
- umiejętności wywierania wpływu
- orientacji na współpracę
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47