Inwestycje w nowoczesne technologie oraz w szkolenia i rozwój kompetencji pracowników są od ponad 10 lat podstawą działania i sukcesów firmy. Jej dewiza opera się na założeniu, że tylko dzięki mądrym inwestycjom pozostaje konkurencyjna w transporcie międzynarodowym.
...
Firma, dla której rekrutujemy, specjalizuje się w przewozach chłodniami, m.in. towarów spożywczych. W odpowiedzi na wysokie wymagania klientów z tej branży, priorytetowo traktuje niezawodność, najwyższą jakość i bezpieczeństwo. W ten sposób zdobyła i codziennie zdobywa zaufanie dużych kontrahentów.
Chcesz być jej częścią? Aplikuj!oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (1-2 w tygodniu zdalnie)
- atrakcyjne, dwuskładnikowe wynagrodzenie
- możliwość sfinansowania nauki języka włoskiego
zadania
- zarządzanie obsługą klienta w kraju i za granicą (rozwiązywanie problemów, informowanie o bieżącej sytuacji)
- zarządzanie 7-osobowym zespołem
- wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu, wyznaczanie celów
- doskonalenie procesów związanych z obsługą klienta
- wsparcie sprzedaży
oczekujemy
- wykształcenia wyższego
- min. 2 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działem obsługi klienta/ zamówień
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- zdolności ustalenia celów zespołu zgodnych z celami firmy
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1
- znajomości języka hiszpańskiego na poziomie B2/C1
- mile wiedziana znajomość systemów transportowych
- umiejętności organizowania pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
- wysokiej orientacji na klienta
- umiejętności budowania relacji z ludźmi
- wysokiego zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- samodzielności w działaniu
- umiejętności analitycznych
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia