Wspólnie z naszym Klientem, wiodącą instytucją bankową, poszukujemy obecnie Eksperta /Ekspertki Compliance. Jeśli zależy Ci na współpracy w międzynarodowej instytucji z 200letnim doświadczeniem, wysokim poziomem eksperckości i dbałości o pracowników, zostań z nami dłużej i zapoznaj się z poniższą ofertą.
oferujemy- Współfinansowane zajęcia sportowe (Multisport)
- Prywatna opieka medyczna (Luxmed)
- Praca hybrydowa
- Ubezpieczenie na życie (UNIQA)
- Współfinansowane kursy językowe
- Współdzielenie kosztów szkoleń i kursów zawodowych
- Rozbudowany program szkoleń wewnętrznych
- Możliwości rozwoju kariery
- Przedpłacony miesięczny portfel na lunch
- Produkty i usługi korporacyjne po obniżonych cenach
- Dofinansowane bilety do kina i teatru
- Korporacyjny zespół sportowy
- Możliwość uzyskania certyfikatów zawodowych
- Dodatkowe świadczenia socjalne i plan emerytalny
- Inicjatywy charytatywne
- Regularne imprezy integracyjne
- Nowoczesne, ekologiczne biuro
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
- współtworzenie strategii Compliance w odpowiedzi na zmiany organizacyjne i regulacyjne
- dostarczanie wsparcia i doradztwa w zakresie procesów zgodności dla linii biznesowych i funkcji pomocniczych, a także wdrażanie polityk zgodności zgodnie z ogólnymi standardami grupy i wymogami prawnymi
- kierowanie szkoleniami pracowników, zapewnianie codziennego obiegu wiedzy, udział w przydzielaniu kampanii szkoleniowych, monitorowanie i raportowanie na ten temat
- przyczynianie się do stopniowego rozszerzania procedur etyki zawodowej i uczciwości rynkowej, działania następcze i raportowanie
- nadzór nad łapówkarstwem i korupcją w celu zapewnienia zgodności z wewnętrzną polityką dotyczącą prezentów i zaproszeń, zarządzanie odpowiednim rejestrem
- administrowanie lokalnymi procedurami zgodności za pośrednictwem dedykowanego systemu repozytorium
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego ds. zgłaszania nieprawidłowości
- udział w procesie zarządzania alertami, w tym analiza alertów dotyczących nadużyć na rynku
- zapewnienie wsparcia związanego z tematami bezpieczeństwa finansowego (w tym KYC i AML) dla lokalnego MLRO
- Co najmniej 2-4 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w zakresie zgodności i szkoleń zdobyte najlepiej w dziedzinie prawa, bankowości lub finansów
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w kwestiach zgodności, głównie etyki zawodowej, integralności rynku (regulacje MAD/MAR)
- Udokumentowane doświadczenie w obszarach dochodzeń, kontroli i systemów oceny ryzyka
- Znajomość kluczowych polskich, unijnych i międzynarodowych regulacji związanych z Compliance, rynkami finansowymi, funduszami inwestycyjnymi, RODO, MIFID2, AML, łapownictwem i korupcją
- Zorientowana na szczegóły, rozsądna, uczciwa osoba z silną zdolnością reagowania na potrzeby / zmiany biznesowe i regulacyjne
- Silne umiejętności organizacyjne i analityczne
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...