Dla prężnie rozwijającej się firmy z USA, wiodącego producenta pojazdów elektrycznych poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Experience Manager.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w międzynarodowym środowisku a dobro klienta jest dla Ciebie najważniejsze, skontaktuj się z nami! Z chęcią podzielimy się z Tobą wszystkimi szczegółami Naszej oferty!
Prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim.
oferujemy- stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta - umowa o pracę
- pracę stacjonarną w dogodnej lokalizacji w Mielcu
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zagraniczne szkolenia
- możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie
- zarządzanie ok. 10 osobowym zespołem obsługi klienta
- ustanowienie i ciągłe ulepszanie systemów do obsługi zamówień i kontaktu z klientem
- optymalizacja automatycznie generowanych dokumentów do obsługi zamówień (potwierdzenia, faktury, listy przewozowe)
- zapewnienie skutecznego przepływu komunikacji między produkcją, sprzedażą i klientami zewnętrznymi
- opracowanie i wdrożenie systemów monitorowania wydajności dostaw
- zapewnienie efektywnego wprowadzania zamówień, kompletacji, pakowania i przepływu dokumentów
- opracowanie cyfrowych narzędzi wsparcia do zamawiania online i/lub identyfikacji odpowiednich części zamiennych
- zapewnienie odpowiedniego systemu zamawiania i przechowywania części zamiennych
- dbanie o satysfakcję klienta na najwyższym poziomie
- ustanowienie anglojęzycznego wsparcia technicznego zapewniającego odpowiednią dokumentację techniczną online
- zapewnienie terminowej i przejrzystej obsługi roszczeń gwarancyjnych
- miesięczne raportowanie statystyk gwarancyjnych
- doświadczenia w budowaniu procesów IT i dokumentowaniu przepływów pracy
- minimum 5 letniego doświadczenia w zarządzaniu obsługą klienta w międzynarodowym środowisku
- umiejętności zarzadzania zespołem
- znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...