Masz doświadczenie w pracy jako 1 linia wsparcia IT i bardzo dobrze znasz język niemiecki? To oferta dla Ciebie!
oferujemy- Elastyczny czas pracy
- Umowę o pracę
- Pracę zdalną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet benefitów
- Sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (komputer, telefon)
zadania- Wsparcie klientów w sprawach związanych z komputerami lub IT
- Tworzenie, dodawanie i modyfikowanie kont użytkowników i usług na różnych platformach chmurowych
- Administracja Active Directory, Office365, pocztą elektroniczną, kopiami zapasowymi, systemami sieciowymi, urządzeniami mobilnymi i wszelkim innym oprogramowaniem związanym z IT
- Wsparcie Office365 w zakresie konfigurowania urządzeń i klientów poczty elektronicznej oraz komputerów
- Zarządzanie środowiskiem wirtualnego pulpitu i zdalnym pulpitem
- Konfiguracja, wdrażanie komputerów stacjonarnych/ laptopów
- Identyfikacja, zgłaszanie i reagowanie na potencjalne zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem
- Konfigurowanie i sprawdzanie kwestii związanych z siecią
- Identyfikowanie, rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie i dokumentowanie zgłoszeń dotyczących problemów systemowych użytkowników końcowych
oczekujemy- Doskonałej komunikacji w języku niemieckim:
1) poziom Native lub
2) poświadczona znajomość języka niemieckiego na poziomie C2 wg GER(s) lub
3) potwierdzenie zamieszkania w regionie DACH przez minimum 6 lat
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B1 lub wyżej
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku pomocy technicznej/ wsparcia IT
- Doświadczenia w konfiguracji i użytkowaniu sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci
- Zaawansowana wiedza w zakresie rozwiązywania problemów i wspierania systemów Windows, Windows 7/10/, oraz Office 365
- Umiejętności pracy w zespole
- Wiedzy na temat sieci bezprzewodowych, konfiguracji i rozwiązywania problemów
- Certyfikat Microsoft będzie dodatkowym atutem
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...