Zamiast dzwonić po informatykach podwijasz rękawy i rozwiązujesz problem?
Lubisz być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami technologicznymi ?
Wszędzie szukasz ulepszeń i nowych rozwiązań a zespół ma dla Ciebie szczególną wartość?
Jeśli dodatkowo znasz język włoski lub francuski – doskonale trafiłeś/aś!
...
Firma dla której ludzie i ich rozwój jest najważniejszy poszukuje nowych rąk do współpracy!oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracę
- możliwość pracy w 80% zdalnej (4 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)
- sprzęt niezbędny do pracy
- szeroki pakiet szkoleń wprowadzających
- możliwość elastycznego czasu pracy
- pracę w systemie równoważnym (między 7.00-20.00, 7 dni w tygodniu)
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa)
- możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
- zdobycie cennego doświadczenia i wiedzy u boku specjalistów
zadania
- wsparcie techniczno-informatyczne za pomocą różnych kanałów wsparcia
- obsługa w językach obcych (włoski/francuski i angielski)
- rozwiązywanie przychodzących problemów w odpowiednim czasie
- wykonywanie obowiązków zgodnie z procesami, zasadami i wytycznymi
- współpraca w zespole IT Service Desk
- monitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia
oczekujemy
- znajomości języka włoskiego/francuskiego min. B2
- znajomości języka angielskiego min. B2
- umiejętności techniczno-informatyczne
- zainteresowania sieciami, bazami danych, programowaniem, majsterkowaniem przy komputerze
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)
- otwartość na naukę i rozwój
- doświadczenia w obsłudze klienta
- otwartości na prace w zespole, komunikatywności
- zdolności szybkiego uczenia się, rozwiązywania problemów
- otwartości na pracę zmianową 7.00 - 20.00 (7 dni w tygodniu)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia