Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowej skandynawskiej firmy, zostać częścią zespołu we Wrocławiu i wykorzystać swoje świetne umiejętności języka angielskiego - aplikuj!
oferujemy- możliwości rozwoju w skandynawskiej firmie skoncentrowanej na ludziach i ekologii
- pełen pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- premia roczna i urlopowa
- pakiet relokacyjny
- model pracy hybrydowej (3 dni w biurze i 2 dni w domu)
- platforma szkoleniowa
- studia podyplomowe
- obsługa klientów w obszarze handlu i codziennych operacji, w tym zamówień
- obsługa zapytań klientów w Salesforce dotyczących próbek, cen i dokumentacji technicznej
- zarządzanie jakością danych klientów
- współpraca i koordynacja z wewnętrznymi interesariuszami, takimi jak sprzedaż, operacje, finanse i logistyka, w celu zadowolenia klientów i terminowej dostawy
- komunikacja z klientami telefonicznie, online i e-mail
- dostarczanie raportów, certyfikatów i oświadczeń na żądanie klientów, korzystając z dostępnych źródeł danych
- wprowadzanie klientów na platformę internetową i udzielanie wsparcia
- analiza danych klientów i procesów obsługi klienta w celu ciągłego rozwoju procesów i narzędzi
- udział w dodatkowych szkoleniach z zakresu produktów, systemów i procesów
- stopień licencjata lub magistra
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1 i wyżej
- znajomość języka polskiego na poziomie C1 i wyżej
- otwartość a pracę w międzynarodowym środowisku
- proaktywność i komunikatywność
- empatia i wyczulenie na potrzeby klientów
- dobre umiejętności organizacyjne, zwracanie uwagi na szczegóły, umiejętność identyfikacji priorytetów
- znajomość dodatkowego języka mile widziana
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...