Posiadasz doświadczenie w pracy jako doradca klienta/sprzedawca? Znasz się na mediach społecznościowych i praca z nimi nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu? Poszukujemy osób do pracy w sklepie z asortymentem medycznym, jeżeli charakteryzuje się otwartość, komunikatywność i kreatywność - zapraszamy do kontaktu!
Miejsce pracy: Warszawa Ochota
oferujemy- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- elastyczny grafik, możliwość pracy w systemie 8h,12h lub zmiennym, praca od poniedziałku do piątku i 2 soboty w miesiącu (godz. 9-14.00),
- wynagrodzenie podstawowe, plus premie kwartalne,
- dodatkowo: prywatna opieka medyczna, zniżka na produkty firmowe, paczki świąteczne,
- wysokopłatne wyjazdy służbowe do Salonów w innych miejscowościach.
- zapewnienie doskonałej obsługi klienta,
- praca z towarem, zgodnie z przyjętymi standardami Firmy,
- aktywna sprzedaż produktów,
- dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki,
- aktywne budowanie marki w lokalnych Social Mediach.
- pozytywnego nastawienia i głowy pełnej pomysłów,
- łatwość nawiązywania kontaktów i chęć do pracy z ludźmi,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
- płynnej znajomości języka polskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodaktowym atutem,
- swobodne poruszanie się w Social Mediach (wystawianie postów - FB, Instagram, Tik - Tok),
- szukamy osób które chcą pracować a nie przychodzić do pracy.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...