accounting specialist rtr, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Księgowość, Audyt
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

luiza stańczyk+48 667580072
numer referencyjny
/255/08/2019/LSmonfic - 60069

opis stanowiska

Poszukujesz pracy w księgowości? Masz doświadczenie w GL? Znasz dobrze język angielski i/lub francuski? Międzynarodowa organizacja z sektora BPO czeka właśnie na Ciebie!

oferujemy

  • umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS, naliczany urlop) na okres 12 miesięcy
  • korzystny pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę na pełen etat w międzynarodowej organizacji
  • pracę w dogodnej lokalizacji
  • możliwość rozwoju i nabycia nowego doświadczenia

zadania

  • księgowanie poleceń księgowania / posting of Journal entries in SAP 
  • procesowanie i uzgodnienie kont bankowych / bank statement processing and reconciliation 
  • kalkulacja i księgowanie RMK / calculation and posting of prepayments, accruals and provisions 
  • procesowanie środków trwałych / Fixed Assets related postings 
  • uzgodnienia kont bilansowych / performing monthly balance sheet accounts reconciliation 
  • aktywne wspieranie procesu zamknięcia miesiąca / active support during month end close activities 
  • raportowanie do grupy IFRS/ US GAAP / ensuring accurate reporting through to group consolidation 
  • wsparcie dla wewnętrznego raportowania SOX / support for internal SOX controls 
  • przygotowanie dokumentów dla audytu zewnętrznego / preparation of documents for internal and external audit 

oczekujemy

  • wiedzy i praktycznej znajomości kompleksowego procesu RtR/ understanding and practical knowledge of end-to-end RtR process
  • min. rocznego doświadczenia w dziale GL/RTR/ at least 1 year of experience in RtR/GL department
  • ukończonych studiów, najlepiej w zakresie finansów, ekonomii, matematyki, księgowości lub pokrewnych/ university degree, preferably in: Finance, Economics, Mathematic, Accounting or related
  • dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2) lub języka angielskiego i języka francuskiego (min.B2)/ good command of English or English and French
  • dobrej znajomości MS Excel/ good Excel knowledge
  • umiejętności analitycznych/ analytical skills
  • znajomość SAP będzie dodatkowym atutem/ knowledge of SAP ERP will be an advantage


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47