administrator zleceń, mszczonów

opublikowane
lokalizacja
mszczonów, mazowieckie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
mszczonów, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Administracja, Obsługa techniczna
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
2-zmianowy

kontakt w randstad

izabella przywojska+48 697140403
numer referencyjny
/1/05/2021/IP - 69889

opis stanowiska

Poszukujesz pracy w obszarze administracji gospodarki magazynowej w firmie zlokalizowanej w Mszczonowie?

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą w tym obszarze, chętnych do pracy w systemie 2-zmianowym.

oferujemy

  • umowę o pracę tymczasową (płatny L4, urlop, itp., odprowadzane wszystkie składki: emerytalne, rentowe, społeczne, itd.)
  • możliwość zatrudnienia bezpośrednio w firmie (po około o 6 miesiącach)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dofinansowanie do obiadów (obiad dwudaniowy to koszt 10 PLN)
  • pracę w systemie 2-zmianowym (6-14, 14-22)
  • praca od poniedziałku do piątku - wolne weekendy
  • pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • opiekę dedykowanego konsultanta Randstad

zadania

  • obsługa zamówień przesłanych przez Klientów (wprowadzenie do systemu, kontrola, przekazanie do realizacji na magazyn)
  • wystawianie dokumentów transportowych (WZ i PZ)
  • obsługa administracyjna Klientów (weryfikacja i przygotowanie dokumentów)
  • przygotowanie i wydanie dokumentów kierowcom
  • terminowa realizacja zamówień
  • przygotowanie raportów

oczekujemy

  • znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • miele widziane doświadczenie zawodowe - magazyn, dystrybucja
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku
  • otwartości na możliwość pracy w systemie 2-zmianowym


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47