asystent ds. administracyjnych, wrocław

opublikowane
lokalizacja
wrocław, dolnośląskie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
wynagrodzenie
3,000 - 3,500 PLN / M-C
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
wrocław, dolnośląskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy
wynagrodzenie
3,000 - 3,500 PLN / M-C

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Administracja, Obsługa techniczna
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

numer referencyjny
/614/02/2019/DG - 57050
aplikuj teraz

opis stanowiska


oferujemy

  • pracę u światowego lidera w branży
  • możliwość rozwoju
  • pracę od pn do pt w godzinach 8:00 - 16:00
  • możliwość przedłużenia umowy po 3 miesiącach pracy

zadania

  • dbałość o zaopatrzenie Firmy w materiały biurowe, artykuły spożywcze, środki czystości, materiały marketingowe itp.
  • administracja budynkiem i kontakt z dostawcami usług
  • nadzór nad flotą samochodową (do ustalenia jeszcze, w jakim zakresie)
  • inne zadania mogące się pojawić w związku z obsługą sekretariatu, organizacją eventów biznesowych, itp.- odbieranie i przekierowywanie telefonów, obsługa gości Firmy
  • prowadzenie kalendarza spotkań i czuwanie nad ich stroną organizacyjną (rezerwacja sal, catering, materiały, sprzęt, itp.)
  • organizacja podróży służbowych (rezerwacje, potwierdzanie, transport, hotele, itp.) krajowych i zagranicznych, we współpracy z agencją podróży


oczekujemy


  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację w mowie (telefoniczną i bezpośrednią) oraz piśmie- bardzo dobra organizacja pracy, (multitasking) skrupulatność, dokładność, doprowadzanie zadań do końca
  • doświadczenie w pracy na stanowisku asystentki, sekretarki, recepcjonisty, lub innej wymagającej zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych (niekoniecznie w pracy zawodowej, może być jako działalność dodatkowa, wolontariat, działalność w stowarzyszeniach studenckich, itp.)
  • prawo jazdy kat. B ze względu na mogącą się pojawić konieczność załatwienia spraw w urzędzie czy zakupu potrzebnych artykułów
  • ogólne „obycie”, wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność współpracy
  • dyspozycyjność na pełen etat, godz. 8-16



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47