asystent działu obsługi klienta / order to invoice assistant, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Obsługa klienta, Telemarketing, Call center
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

aleksandra pałczyńska+48 669523403
numer referencyjny
/607/04/2021/AP - 69812

opis stanowiska

Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi Klienta , a także znasz język angielski na poziomie B1 / B2? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz!

oferujemy

  • umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportową

zadania

  • zarządzanie procesem zamówień (tworzenie i potwierdzenie zamówień)
  • weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i faktur
  • obsługa i tworzenie dostaw
  • dbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientami
  • współpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistyki
  • dbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur do systemu rozliczeniowego SAP
  • dbałość o prawidłowe zasady sprzedaży

oczekujemy

  • wykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)
  • dobrej znajomości języka angielskiego B1/B2
  • znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • dobrej organizacji i koordynacji pracy własnej
  • skrupulatności i dbałości o szczegóły
  • komunikatywności i umiejętność pracy w zespole
  • chęci rozwoju i uczenia się nowych rzeczy
  • mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy w obsłudze klienta

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47