Czy Twoja skrzynka odbiorcza zawsze jest uporządkowana, lista rzeczy do zrobienia nie ma prawa się wydłużać, a kalendarz ma swój własny porządek (nawet jeśli to tylko Twój tajny system)? Twoje drugie imię to "Efektywność" (przynajmniej nieoficjalnie)? Jeśli tak, to ta oferta może być idealnie dopasowana do Ciebie! Renomowana skandynawska firma logistyczna, która wkrótce otwiera swoje nowoczesne shared service centre w Trójmieście, szuka kogoś, kto dołączy do ich energicznego zespołu. To połączenie doskonałości w logistyce, współpracy zespołowej i prawdziwych możliwości rozwoju.
Nasz Klient poszukuje back office specialist, który dołączy do nowo tworzonego zespołu i zadba o to, by wszystko działało jak w zegarku. Jeśli chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, rozwijać swoje umiejętności i dbać o porządek w organizacji, ta rola może być właśnie dla Ciebie!
oferujemy- Model pracy hybrydowej (w Gdańsku) - idealna równowaga między pracą w biurze a domowym komfortem.
- Elastyczność i otwartość na Twoje potrzeby.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, który wykracza poza standard.
- Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.
- Nowoczesna, jasna przestrzeń biurowa, która sprzyja współpracy (i atmosferze pełnej energii!).
- Atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 5500 - 6200 PLN brutto dla juniorów, 6500 - 9000 PLN brutto dla midów oraz 8000 - 12 000 PLN brutto dla seniorów.
- Monitorowanie przebiegu transportu, niezależnie od tego, czy mknie po lądzie, szybuje w chmurach, czy balansuje na morskich falach!
- Profesjonalna obsługa zamówień - e-maile i telefony to będzie Twoje codzienne narzędzie pracy.
- Sporządzanie i sprawdzanie faktur - Twoja precyzja w tej roli będzie kluczowa.
- Obsługa dokumentów, w tym deklaracji celnych, z dokładnością, jakbyś składał_ origami na czas.
- Współpracą z kolegami z różnych działów, aby błyskawicznie rozwiązywać pojawiające się problemy i wspierać projekty optymalizujące.
,że wyróżnia Cię:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej (doświadczenie w logistyce będzie dodatkowym atutem).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1 lub wyższy - umiejętność pisania jasnych i zwięzłych maili jest kluczowa!).
- Biegłość w MS Office - Excel i Word nie mają przed Tobą tajemnic.
- Dodatkowo mile widziane: znajomość systemów TMS (jeśli wiesz, o co chodzi - jesteśmy pod wrażeniem!).
Kogo szukamy? Szukamy osoby zorganizowanej, która potrafi działać pod presją i nie czeka na rozwój wydarzeń – sama bierze sprawy w swoje ręce. Doświadczenie w logistyce lub pracy w SSC będzie dużym atutem, ale najważniejsza jest gotowość do działania.
Czujesz, że mówimy o Tobie? Aplikuj już teraz!
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...