category manager (książka nowa, ebooki & audiobooki), kraków

opublikowane
lokalizacja
kraków, małopolskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
kraków, małopolskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Sprzedaż
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

agnieszka jarosz+48 605306407
numer referencyjny
/160/02/2021/AJ - 68030

opis stanowiska

Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa. Ze względu na intensywny rozwój nowej kategorii: Książka Nowa oraz produkty cyfrowe tj. ebooki i audiobooki, poszukujemy osoby na stanowisko Category Manager, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i rozwój tej kategorii. 

oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 14 000 zł Netto + VAT (B2B)
  • dużą samodzielność,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,
  • profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)
  • benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),
  • udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.
  • możliwości awansu w strukturach firmy
  • możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej


zadania

  • stworzenie kategorii oraz zarządzanie ofertą produktową w jej części,
  • pozyskanie nowych dostawców książki nowej,
  • pozyskanie dostępnej na rynku oferty ebooków i audiobooków,
  • implementacja oferty w e-commerce,
  • definiowanie polityki produktowej, budowanie oferty,
  • udział w projekcie digitalizacji oferty,
  • stworzenie i wdrożenie strategii handlowej dla całej kategorii,
  • definiowanie kierunków marketingowych,
  • utrzymywanie relacji z dostawcami, budowanie nowych kontaktów,
  • opracowywanie raportów i analiz,
  • ścisła współpraca z działem IT nad projektami wdrożeniowymi.

oczekujemy

  • doświadczenie w budowaniu kategorii (w tym oferty cyfrowej)
  • zdolności negocjacyjnych
  • znajomości rynku książki nowej i cyfrowej
  • doświadczenia w e-commerce popartego sukcesami
  • płynnej komunikacji w języku angielskim.