szczegóły oferty opublikowane 23.02.2021 łódź, łódzkie liczba wakatów 1 poziom doświadczenia powyżej 24 miesięcy rodzaj pracy praca stała kategoria Reklama, Marketing, Public Relations typ umowy umowa o pracę wymiar czasu pracy pełen etat system pracy podstawowy kontakt w randstad ewelina czartoryjska+48 669 230 933 numer referencyjny /369/12/2020/EC - 67237 aplikuj teraz wyślij tę ofertę pracy e-mailem wydrukuj tę ofertę pracy opis stanowiska Product management to Twoje naturalne środowisko? Zależy Ci na kreatywnej pracy, rozwoju i realnym wpływie na sukces firmy? Koniecznie zapoznaj się z ofertą! Jako category manager będziesz mieć realny wpływ na tworzenie strategii rozwoju produktów, a także rozbudowę oferty firmy. Aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę albo kontrakt B2BMożliwość częściowej pracy zdalnejAtrakcyjne wynagrodzenie + system premiowyAmbitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na rozwójDużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz realny wpływ na rozwój asortymentu firmyBogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do szkoleń i nauki języków obcych, rabaty na asortyment firmy)zadaniaZbudowanie strategii dotyczącej powierzonych Grup Produktowych i jej wdrożenieOdpowiedzialność za cykl życia produktów - od idei po wdrożenie i rozwój nowych rozwiązań produktowych przy wsparciu działu R&DKoordynacja działań z pozostałymi działami firmy (marketing i sprzedaż) w zakresie realizacji strategii grup asortymentowych poprzez stałą analizę funkcjonalnych, technicznych i kosztowych aspektów produktuWspółpraca z obecnymi dostawcami, a także pozyskiwanie nowych do współpracyAnaliza konkurencyjności produktowej oraz cenowej w celu rozwoju obecnego portfela produktówoczekujemyDoświadczenia na analogicznym stanowisku w zarządzaniu grupą produktów w branży spożywczej / przetwórstwie żywności (sektor mięsny mile widziany)Doświadczenia we wdrażaniu nowych produktów, prowadzeniu badań rynkowych oraz analizie potrzeb klienta Umiejętności przeprowadzania kompleksowych analiz rentowności i oszacowywania marży produktów (analiza danych)Doświadczenia w obszarze zakupów i współpracy z dostawcamiWykształcenia wyższego (marketing/zarządzanie i pokrewne)Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęZdolności analitycznych i negocjacyjnychWysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychMile widziana pasja kulinarna :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 udostępnij znajomym Facebook LinkedIn Twitter