category manager, łódź

opublikowane
lokalizacja
łódź, łódzkie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
łódź, łódzkie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

ewelina czartoryjska+48 669 230 933
numer referencyjny
/369/12/2020/EC - 67237

opis stanowiska

Product management to Twoje naturalne środowisko? Zależy Ci na kreatywnej pracy, rozwoju i realnym wpływie na sukces firmy? Koniecznie zapoznaj się z ofertą! Jako category manager będziesz mieć realny wpływ na tworzenie strategii rozwoju produktów,  a także rozbudowę oferty firmy. Aplikuj już teraz!

oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę albo kontrakt B2B
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na rozwój
  • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz realny wpływ na rozwój asortymentu firmy
  • Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do szkoleń i nauki języków obcych, rabaty na asortyment firmy)

zadania

  • Zbudowanie strategii dotyczącej powierzonych Grup Produktowych i jej wdrożenie
  • Odpowiedzialność za cykl życia produktów - od idei po wdrożenie i rozwój nowych rozwiązań produktowych przy wsparciu działu R&D
  • Koordynacja działań z pozostałymi działami firmy (marketing i sprzedaż) w zakresie realizacji strategii grup asortymentowych poprzez stałą analizę funkcjonalnych, technicznych i kosztowych aspektów produktu
  • Współpraca z obecnymi dostawcami, a także pozyskiwanie nowych do współpracy
  • Analiza konkurencyjności produktowej oraz cenowej w celu rozwoju obecnego portfela produktów

oczekujemy

  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku w zarządzaniu grupą produktów w branży spożywczej / przetwórstwie żywności (sektor mięsny mile widziany)
  • Doświadczenia we wdrażaniu nowych produktów, prowadzeniu badań rynkowych oraz analizie potrzeb klienta
  • Umiejętności przeprowadzania kompleksowych analiz rentowności i oszacowywania marży produktów (analiza danych)
  • Doświadczenia w obszarze zakupów i współpracy z dostawcami
  • Wykształcenia wyższego (marketing/zarządzanie i pokrewne)
  • Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
  • Zdolności analitycznych i negocjacyjnych
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Mile widziana pasja kulinarna :)



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47