change management support, bielany wrocławskie

opublikowane
lokalizacja
bielany wrocławskie, dolnośląskie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
wynagrodzenie
25.00 - 30.00 PLN za godzinę
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
bielany wrocławskie, dolnośląskie
liczba wakatów
2
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy
wynagrodzenie
25.00 - 30.00 PLN za godzinę

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Magazynowanie, Dystrybucja
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

wojciech łuczak+48 697 411 416
numer referencyjny
/1/01/2020/WŁ - 62019

opis stanowiska

Szukasz nowych wyzwań? Czujesz się dobrze wśród liczb i jednocześnie posługujesz się językiem angielskim komunikatywnie? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w organizacji o globalnym zasięgu? Masz teraz szansę by to zrobić! Mamy dla Ciebie idealną ofertę u naszego Klienta, lidera branży logistycznej z siedzibą w Bielanach Wrocławskich.

oferujemy

  • pracę w międzynarodowym środowisku branży e-commerce
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przejścia na stałe  
  • system benefitów Randstad PLUS (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online) oraz obiad za 1 zł
  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • pracę w zespole otwartym na dzielenie się wiedzą

zadania

  • aktualizacja rysunków technicznych oraz rysowanie nowych rozwiązań do prowadzonych projektów w programie AutoCad
  • organizacja zmian technicznych
  • przygotowywanie analiz baz danych w Microsoft Excel
  • przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do prowadzenia prac przez firmy zewnętrzne na terenie firmy
  • weryfikacja postępów pracy firm zewnętrznych działających na terenie firmy
  • pomoc dla Projekt Managerów przy prowadzonych projektach
  • aktualizacja stanu projektów prowadzonych przez Projekt Managera

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie ekonomii, rachunkowości, matematyki) lub w trakcie studiów
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • mile widziana znajomość programu AutoCAD
  • bardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
  • umiejętności analityczne
  • dodatkowym atutem będzie znajomość VBA


Podejmij wyzwanie - czekamy na Twoją aplikację.


Kontakt bezpośredni: Wojciech Łuczak + 48 697 411 416


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47