doradca klienta [rekrutacja zdalna], chełm

opublikowane
lokalizacja
chełm, lubelskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
chełm, lubelskie
liczba wakatów
5
poziom doświadczenia
6-12 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Obsługa klienta, Telemarketing, Call center
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

dagmara pochylczuk+48 695951787
numer referencyjny
/84/04/2020/DP - 63428

opis stanowiska

Lubisz rozmawiać przez telefon? Masz już doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Chciałbyś doświadczyć czegoś nowego?

Polski Fundusz Rozwoju S.A otworzył centrum doradztwa w Twoim regionie. Przekonaj się sam jak to jest tworzyć coś od podstaw. Zostań członkiem zespołu i obsługuj klientów w zakresie udzielania informacji o produktach i usługach oferowanych w ramach flagowych projektów.

Przekonaj się, że nowe jest lepsze! Aplikuj już teraz!

oferujemy

  • pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat - poczuj stabilność i bezpieczeństwo
  • pracę w godzinach 9-17
  • premie miesięczne – powiększ swój przychód po okresie próbnym bez dodatkowego wysiłku
  • po okresie próbnym, wpłaty pracodawcy do PPK na poziomie 4%
  • opiekę medyczną
  • dofinansowanie na przejazd do pracy komunikacją miejską
  • ubezpieczenie na życie
  • system kafeteryjny myBenefit

zadania

  • obsługiwanie infolinii informacyjnej (ruch przychodzący i wychodzący), połączenia telefoniczne, mailowe i chat
  • wspieranie klienta w zakresie produktów oferowanych w ramach flagowych projektów Polskiego Funduszu Rozwoju
  • udzielanie informacji zgodnie z przyjętymi standardami,
  • dbanie o najwyższą jakość obsługi i budowanie dobrych relacji z klientami
  • realizacja ambitnych celów
  • udział w szkoleniach
  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji

oczekujemy

  • doświadczenia w pracy w call center lub w instytucji finansowej na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • umiejętności komunikacyjnych i poprawnego wypowiadania się
  • chęci do nauki, zdobywania nowych kompetencji oraz gotowości do ciągłego rozwoju
  • umiejętności zadawania trafnych pytań i uważnego słuchania
  • umiejętności budowania relacji z klientami
  • znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47