Posiadasz doświadczenie w handlu? Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i lubisz pracę z ludźmi?
Nie czekaj, aplikuj! Czekamy właśnie na Ciebie!
oferujemy- umowę o pracę
- możliwość korzystania z samochodu służbowego w celach prywatnych
- premię od sprzedaży wypłacaną co miesiąc
- 13 pensję w wysokości wynagrodzenia podstawowego po spełnieniu warunków regulaminu (m.in. przepracowanie pełnego roku kalendarzowego)
- świadczenia wakacyjne
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- jeden dzień w tygodniu przeznaczony na pracę biurową prowadzoną ze swojego domu w systemie home-office
- szkolenia wstępne wdrażające w siedzibie firmy oraz cykliczne szkolenia prowadzone przez firmy zewnętrzne w trybie stacjonarnym i zdalnym
- proaktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie Klientów na powierzonym terenie
- nawiązywanie kontaktu z wyszukanymi Klientami i dążenie do sprzedaży artykułów BHP
- umawianie i przeprowadzanie spotkań z Klientami, głównie na terenie zakładów produkcyjnych
- rozwój sprzedaży na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u Klientów
- profesjonalne doradztwo w zakresie prawidłowego doboru środków ochrony indywidualnej
- przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków umowy z Klientami
- realizacja planów sprzedażowych
- codzienne uzupełnianie kalendarza
- monitorowanie rynku na powierzonym terenie
- planowanie wyjazdów służbowych
- edycja i tworzenie ofert handlowych oraz prezentacji produktowych
- efektywna współpraca z Klientami, zespołem sprzedażowym oraz innymi współpracownikami
- nawiązywanie trwałych i owocnych relacji biznesowych
- codzienne wyjazdy do Klientów w obrębie powierzonego regionu
- cykliczne, 2-dniowe wyjazdy do siedziby firmy w Głogowie, średnio raz na 3 miesiące
- minimum trzyletniego doświadczenia we współpracy z firmami produkcyjnymi z różnych gałęzi przemysłu
- znajomości asortymentu BHP, która będzie dużym atutem
- kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętności organizacyjnych
- umiejętności zarządzania różnorodnymi zadaniami w tym samym czasie (międzyzadaniowości)
- doskonałych umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetów
- umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów
- pozytywnego nastawienia do pracy oraz chęci wykonywania swoich obowiązków na jak najwyższym poziomie
- umiejętności pracy w zespole i doskonałych zdolności interpersonalnych (umiejętności formułowania i przekazywania swoich pomysłów)
- dojrzałości, rzetelności w wykonywaniu swoich codziennych obowiązków
- zdolności adaptacyjnych, pracy w dynamicznym środowisku
- umiejętności rozwiązywania problemów, zanim powstanie konflikt
- umiejętności przyjmowania krytyki w celu polepszenia wyników pracy, a także umiejętności konstruktywnej oceny innych
- opanowania w sytuacjach stresowych
- prawa jazdy kat. B + minimum trzy letniego doświadczenia w kierowaniu pojazdem
- mile widziany angielski na poziomie B2
- znajomości Pakietu Ofiice
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47