szczegóły oferty opublikowane 01.03.2021 kraków, małopolskie liczba wakatów 1 poziom doświadczenia powyżej 24 miesięcy rodzaj pracy praca stała kategoria Handel detaliczny, Handel Hurtowy typ umowy umowa o pracę wymiar czasu pracy pełen etat system pracy podstawowy kontakt w randstad agnieszka jarosz+48 605306407 numer referencyjny /397/12/2020/AJ - 67261 aplikuj teraz wyślij tę ofertę pracy e-mailem wydrukuj tę ofertę pracy opis stanowiska Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługującego ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniającego około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym Działem Handlowym/Zakupów. Nasz klient ma w planie kreowanie podaży książki w Polsce poprzez konsolidację 50% rynku wtórnego książki (rynek szacowany na 200 mln), dzięki posiadaniu i rozwojowi największej sieci zakupowej. Poszukujemy nowego pracownika, ze względu na intensywny rozwój sieci zakupowej oraz dla wizji przekształcenia się w zaawansowaną technologicznie platformę e-commerce. oferujemywynagrodzenie 10 000 zł – 14 000 zł Netto + VAT (B2B),dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,narzędzia niezbędne do pracy min. samochód firmowy, telefon, laptop,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie),benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół,możliwości awansu w strukturach firmy,możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej.zadaniawspółtworzenie i realizacja strategii zakupowej firmy zorientowanej na dynamiczny wzrost zakupów o 60% rocznie w 2021r,zarządzanie 9 zespołami kupców w filiach w Warszawie (2 filie), Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Lublinie, Szczecinie oraz obsługą zakupów internetowych – łącznie ok. 40 pracownikami,tworzenie nowych filii zakupowych,troska o wysoką rentowność całego działu, połączona z analizą sprzedaży,dbałość o dużą ilość i jakość ofert zakupowych poprzez działania centralne i oddolne,inicjowanie i koordynowanie nowych ogólnokrajowych akcji zakupowych, zwłaszcza w zakresie dużych podmiotów instytucjonalnych,dbanie o właściwy przebieg procesów zakupowych i ich logistykę,rekrutacja, szkolenie i ewaluacja pracy kupców,troska o wysoką jakość obsługi naszych klientów oferentów (osoby prywatne i instytucje sprzedające nam księgozbiory), połączona z budowaniem wizerunku firmy,dbanie o funkcjonowanie i rozwój całej infrastruktury sieci zakupów: floty aut, lokali, komputerów, reklam itp.współpraca z innymi menedżerami i działami firmy, zwłaszcza wycen i marketingu,analiza raportów z filii i raportowanie dla Zarządu,stałe monitorowanie rynku dostawców,utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami oraz budowanie ich z nowymi,optymalizacja kosztów procesów i procedur zakupowych,prowadzenie rozmów i kluczowych negocjacji handlowych,wdrażanie nowoczesnych rozwiązań zakupowych z zakresu IT.oczekujemydoświadczenia w dużej firmie o nowoczesnych standardach zarządzania Działem Handlowym lub Zakupów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem rozproszonym,umiejętności wykorzystania strategii marketingowych do zwiększenia skuteczności pracy Działu,doświadczenia w realizacji i analizach inwestycji,sprawności w budowaniu autorytetu,bardzo dobrej znajomości procesów zakupowych i logistycznych,wysokich kompetencji negocjacyjnych,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,bardzo dobrej znajomości MS Office a w szczególności Excel,płynnej komunikacji w języku angielskim. udostępnij znajomym Facebook LinkedIn Twitter