e-commerce manager, kraków

opublikowane
lokalizacja
kraków, małopolskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
kraków, małopolskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

agnieszka jarosz+48 605306407
numer referencyjny
/282/10/2020/AJ - 66101

opis stanowiska

Naszym klientem jest firma handlowa, która jest liderem e-commerce w swojej branży, obsługująca 250tys klientów rocznie. Dla realizacji swojej wizji przekształcenia się w zaawansowaną technologicznie platformę, Firma zatrudni utalentowanego E-Commerce Managera.

oferujemy

  • dużą samodzielność w wymyślaniu i realizowaniu projektów,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,
  • zarobki minimum 7 tys. zł netto,
  • profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe rekomendowane przez Ciebie,
  • benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),
  • Udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),
  • Realny wpływ na rozwój firmy,
  • Przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół,
  • Stabilną pracę u lidera w swojej branży.

zadania

  • współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii i filozofii e-commerce,
  • operacyjne zarządzanie platformami sprzedaży internetowej i oraz zintegrowanymi z nimi hurtowniami w celu osiągnięcia zaplanowanych wyników finansowych i wizerunkowych,
  • wybieranie nowych firm kooperujących w zakresie informatycznym i marketingowym,
  • prowadzenie i koordynowanie projektów informatycznych związanych z rozwojem e-commerce (funkcjonalność, integracje, nowe platformy internetowe),
  • optymalizacja oryginalnego sklepu internetowego, zwiększanie sprzedaży i maksymalizacji współczynnika konwersji,
  • dbanie o aspekty techniczne i wizualne sklepu internetowego,
  • pozyskiwanie nowych i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie SEO, Google Ads, mailing, content marketing, social media, marketing automation,
  • troska o bezpieczeństwo systemów e-commerce,
  • analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu,
  • odpowiedzialność za budżety i działania promocyjne online,
  • przygotowywanie systematycznych raportów prac, analiz i wyników związanych z działem.

oczekujemy

  • doświadczenia w branży e-commerce (minimum 3-letniego), popartego konkretnymi sukcesami,
  • praktycznej i teoretycznej wiedzy w zakresie marketingu internetowego oraz znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Ads, Freshmail, Marketing Automation,
  • odpowiednich kompetencji informatycznych i doświadczeń w prowadzeniu rozwojowych projektów informatycznych (np. nowe narzędzia wspierające działania e-commerce),
  • doświadczenia w zarządzaniu dużymi sklepami internetowymi na różnych platformach, z wolumenem produktów powyżej 200 tys. ,
  • umiejętności efektywnego zarządzania interdyscyplinarnymi zespołami i współpracy z zewnętrznymi firmami,
  • znajomości zachowań i obsługi klienta w sieci,
  • umiejętności mierzenia skuteczności działań marketingowych,
  • umiejętności analitycznego myślenia i sprawności w operowaniu liczbami,
  • zainteresowania najnowszymi trendami rynkowymi w branży i umiejętności praktycznego ich wykorzystania,
  • dyspozycyjności, odpowiedzialności, zaangażowania i wytrwałej determinacji w realizację zadań,
  • dobrej znajomość pakietu Office i Excel,
  • prawa jazdy kategorii „B”,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47