szczegóły oferty opublikowane 20.12.2020 kraków, małopolskie liczba wakatów 1 poziom doświadczenia powyżej 24 miesięcy rodzaj pracy praca stała kategoria Reklama, Marketing, Public Relations typ umowy umowa o pracę wymiar czasu pracy pełen etat system pracy podstawowy kontakt w randstad agnieszka jarosz+48 605306407 numer referencyjny /282/10/2020/AJ - 66101 aplikuj teraz wyślij tę ofertę pracy e-mailem wydrukuj tę ofertę pracy opis stanowiska Naszym klientem jest firma handlowa, która jest liderem e-commerce w swojej branży, obsługująca 250tys klientów rocznie. Dla realizacji swojej wizji przekształcenia się w zaawansowaną technologicznie platformę, Firma zatrudni utalentowanego E-Commerce Managera. oferujemydużą samodzielność w wymyślaniu i realizowaniu projektów,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,zarobki minimum 7 tys. zł netto,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe rekomendowane przez Ciebie,benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),Udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),Realny wpływ na rozwój firmy,Przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół,Stabilną pracę u lidera w swojej branży.zadaniawspółtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii i filozofii e-commerce,operacyjne zarządzanie platformami sprzedaży internetowej i oraz zintegrowanymi z nimi hurtowniami w celu osiągnięcia zaplanowanych wyników finansowych i wizerunkowych,wybieranie nowych firm kooperujących w zakresie informatycznym i marketingowym,prowadzenie i koordynowanie projektów informatycznych związanych z rozwojem e-commerce (funkcjonalność, integracje, nowe platformy internetowe),optymalizacja oryginalnego sklepu internetowego, zwiększanie sprzedaży i maksymalizacji współczynnika konwersji,dbanie o aspekty techniczne i wizualne sklepu internetowego,pozyskiwanie nowych i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie SEO, Google Ads, mailing, content marketing, social media, marketing automation,troska o bezpieczeństwo systemów e-commerce,analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu,odpowiedzialność za budżety i działania promocyjne online,przygotowywanie systematycznych raportów prac, analiz i wyników związanych z działem.oczekujemydoświadczenia w branży e-commerce (minimum 3-letniego), popartego konkretnymi sukcesami,praktycznej i teoretycznej wiedzy w zakresie marketingu internetowego oraz znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Ads, Freshmail, Marketing Automation,odpowiednich kompetencji informatycznych i doświadczeń w prowadzeniu rozwojowych projektów informatycznych (np. nowe narzędzia wspierające działania e-commerce),doświadczenia w zarządzaniu dużymi sklepami internetowymi na różnych platformach, z wolumenem produktów powyżej 200 tys. ,umiejętności efektywnego zarządzania interdyscyplinarnymi zespołami i współpracy z zewnętrznymi firmami,znajomości zachowań i obsługi klienta w sieci,umiejętności mierzenia skuteczności działań marketingowych,umiejętności analitycznego myślenia i sprawności w operowaniu liczbami,zainteresowania najnowszymi trendami rynkowymi w branży i umiejętności praktycznego ich wykorzystania,dyspozycyjności, odpowiedzialności, zaangażowania i wytrwałej determinacji w realizację zadań,dobrej znajomość pakietu Office i Excel,prawa jazdy kategorii „B”,mile widziana znajomość języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 udostępnij znajomym Facebook LinkedIn Twitter