główna księgowa / główny księgowy, bogumiłów

opublikowane
lokalizacja
bogumiłów, łódzkie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
bogumiłów, łódzkie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Księgowość, Audyt
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

małgorzata antoniak+48 +48 722 103 002
numer referencyjny
/354/05/2019/MA - 58534

opis stanowiska

Chcesz pracować w firmie produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Posiadasz  doświadczenie na stanowisku głównej księgowej/ głównego księgowego i jesteś gotowa/-y na nowe wyzwania? Zaaplikuj i dołącz do prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej.

oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dużą samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (pakiety szkoleń)

zadania

  • prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
  • sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS)
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • czynne uczestnictwo w przygotowaniu raportów na potrzeby zarządu oraz banków
  • kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowych

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse)
  • minimum 4-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku głównej księgowej / głównego księgowego
  • doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej
  • praktycznej wiedzy z zakresu prawa bilansowego, podatkowego oraz finansów
  • bardzo dobrej znajomości przepisów VAT, CIT,PIT oraz ustawy o rachunkowości
  • znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego
  • praktycznej znajomości zagadnień dot. rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, umiejętności interpretowania przepisów w zakresie prawa pracy
  • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • znajomości systemu Płatnik
  • umiejętności pracy w zespole a także zarządzania nim
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działalności przedsiębiorstw w specjalnych strefach ekonomicznych

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47