główna/y księgowa/y, lubań

opublikowane
lokalizacja
lubań, dolnośląskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
lubań, dolnośląskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Księgowość, Audyt
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

beata figurska-czubak+48 697 890 065
numer referencyjny
/117/11/2020/BF - 66518

opis stanowiska

Stabilna i pewna firma, będąca liderem w branży środków dezynfekujących, ze względu na stały rozwój oraz rosnący potencjał, poszukuje osoby, która wsparłaby swoją wiedzą , doświadczeniem oraz zarządzaniem obszar finansowy firmy.

oferujemy

  • wysoki poziom decyzyjności i samodzielności działania
  • zadaniowy czas pracy w tym możliwość pracy w wybrane dni zdalnie
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Pracowniczy Program Kapitałowy
  • firmowa biblioteka
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pracę w otoczeniu malowniczych krajobrazów :)


zadania

  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, instytucje skarbowe, NBP, urząd statystyczny, strefa ekonomiczna, urzędy gmin, urząd miasta i starostwo powiatowe), udzielanie i pozyskiwanie informacji, wyjaśnianie nieprawidłowości
  • przekazywanie audytorom informacji z obszaru księgowości
  • nadzór i wdrażanie działań po audytowych
  • współpraca z kontrolerami zewnętrznymi i zarządzanie przebiegiem kontroli (udzielanie informacji, przekazywanie dokumentów)
  • sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości (roczne/kwartalne/miesięczne)
  • sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby spółki, banków, instytucji zewnętrznych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
  • opracowywanie planu kont i dostosowywanie go do bieżących przepisów i potrzeb
  • nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych i ewidencji księgowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • monitorowanie przepisów podatkowych i rachunkowych i ich wdrażanie

oczekujemy

  • co najmniej 4-letniego doświadczenia w zakresie księgowości, finansów, podatków
  • 2-5-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem
  • wykształcenia min. wyższego (magisterskiego) z zakresu finansów lub rachunkowości
  • eksperckiej wiedzy z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości w tym KSR
  • umiejętności samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych oraz ich konsolidacji
  • bardzo dobrej znajomości i umiejętności pracy w systemach typu ERP
  • dobrej znajomości pakietu Office, w szczególności Excela
  • min. znajomości na poziomie C1 języka niemieckiego i/lub angielskiego
  • zdolności analitycznych
  • samodzielności w działaniu, skrupulatności i sumienności
  • inicjatywy i zaangażowania w kreowanie nowych rozwiązań
  • nastawienia na pracę zespołową
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • dyspozycyjności oraz odporności na stres


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47