helpdesk, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
2
poziom doświadczenia
6-12 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Technologie informatyczne (IT)
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
zadaniowy

kontakt w randstad

paulina kielan+48 +48 501 310 814
numer referencyjny
/147/03/2019/PK - 57184
aplikuj teraz

opis stanowiska

Dla naszego Klienta, niemieckiej firmy produkującej najwyższej klasy sprzęt magazynowy poszukuję kandydatów na stanowisko IT Helpdesk.

oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji.
  • Szkolenia wdrażające, wsparcie merytoryczne.
  • Pracę na samodzielnym stanowisku.
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kin i teatrów i wiele więcej).
  • Zorganizowany dojazd do/z pracy z Centrum Warszawy (tylko 20 minut z centrum).

zadania

  • Wsparcie techniczne w zakresie komputerów, laptopów, drukarek, telefonów oraz infrastruktury sieciowej.
  • Wdrażanie nowych pracowników i przygotowywanie stanowisk pracy dla nich.
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępów do kont, haseł itd.

oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego o profilu informatycznym.
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Dobrej znajomości budowy komputera.
  • Znajomości systemów operacyjnych Ms Windows 7/8 Ms Windows 10, obsługi systemów Microsoft Office.
  • Mile widziana znajomość obsługi systemów Microsoft SCCM.
  • Mile widziana znajomość systemów SAP, systemów VoIP (Skype for Business).
  • Komunikatywności, umiejętności przekazywania wiedzy oraz telefonicznego rozwiązywania problemów.
  • Nastawienia na skuteczność oraz terminowości w rozwiązywaniu zadań.
  • Mile widziane posiadanie ITIL v3 Foundation certificate

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47