hotel front office manager, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
wynagrodzenie
7,500 - 10,000 PLN / M-C
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy
wynagrodzenie
7,500 - 10,000 PLN / M-C

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Administracja, Obsługa techniczna
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

aneta łyszkowicz+48 697 581 378
numer referencyjny
/485/03/2019/AŁ - 57481
aplikuj teraz

opis stanowiska

Pracuj w firmie, która zapewni Ci prestiż w środowisku! Podejmij współpracę w renomowanej firmie z długoletnim doświadczeniem w branży hospitality. Szukasz pracy, w której Twoja kreatywność, poczucie humoru oraz umiejętności zarządzania kilkoma projektami jednocześnie zostałyby dostatecznie docenione? Tak się składa, ze poszukujemy właśnie współpracownika na stanowisko front office manager. Nasz klient to jedna z największych grup kapitałowych na świecie. Lider w branży hotelarskiej.

oferujemy

  • pracę w dynamicznym środowisku
  • możliwość realnego wpływu na działania strategiczne hotelu
  • konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe na poziomie 7500 - 13 000 PLN brutto
  • system premiowy
  • prywatną opiekę medyczną (klasy premium)
  • elastyczny czas pracy
  • wsparcie w relokacji z innego miasta (możliwość zamieszkania w hotelu)
  • możliwość rozwoju w strukturach holdingu - także poza Polską
  • bogaty pakiet szkoleń rozwojowych oraz merytorycznych

zadania

  • codzienna współpraca z innymi organami hotelu, m.in. zastępcą kierownika recepcji, managerem operacyjnym, managerem zmiany nocnej
  • nadzór nad pracą recepcji (przyjęcia i obsługa gości, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej, przydzielanie gości do pokoi, przyjmowanie płatności)
  • monitorowanie pracy firm transportowych
  • nadzór nad usługami Business Center, Concierge
  • kontrola nad poprawnością wystawiania rachunków oraz faktur
  • koordynacja pracy podległego personelu, nadzór i kontrola jakości pracy, wydajności i dyscypliny (pod względem zgodności z zasadami wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • właściwy dobór personelu i dbałość o systematyczne podnoszenie kwalifikacji.
  • zarządzanie wnioskami o zatrudnieniach, zwolnieniach, awansach, podwyżkach podległych pracowników
  • współpraca z innymi działami w zakresie prognozowania wskaźników obłożenia
  • dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • wszelkie działania mające na celu budowanie zespołu

oczekujemy

  • 2-3 lata doświadczenia na analogicznym, samodzielnym stanowisku
  • biegłej znajomości języka angielskiego
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • silnych kompetencji w obszarze team buildingu
  • zaangażowania, postawy pro-aktywnej
  • umiejętności budowania pozytywnych relacji

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47