hr associate (international assignments), kraków

opublikowane
lokalizacja
kraków, małopolskie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
kraków, małopolskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Zarządzanie zasobami ludzkimi
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

agnieszka madej+48 501327453
numer referencyjny
/392/03/2019/AM - 57413
aplikuj teraz

opis stanowiska

Skończyłeś studia, komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś rozpocząć pracę w swoim wymarzonym zawodzie? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość języka angielskiego to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!

oferujemy

  • pracę w międzynarodowej korporacji z branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • poznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afryki
  • umowa o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia
  • pakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)
  • atrakcyjne wynagrodzenie

zadania

  • prace administracyjne w dziale International Assignments
  • sporządzanie raportów
  • zbieranie, sprawdzanie i wprowadzanie danych
  • przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów w języku angielskim
  • archiwizowanie dokumentów papierowych i elektronicznych związanych z zatrudnieniem pracowników
  • zarządzanie dokumentacją pracowniczą (umowy, aneksy, zaświadczenia związane z zatrudnieniem, przeniesieniem pracownika)
  • kontakt z podwykonawcami

oczekujemy

  • płynnej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
  • wykształcenia wyższego
  • biegłej obsługi MS Excel i PowerPoint (warunek konieczny)
  • łatwości w nawiązywania kontaktów, umiejętności pracy w zespole, wysokiej kultury osobistej
  • dobrej organizacji własnej pracy, umiejętności ustalania priorytetów zadań
  • wysoko rozbudowanych umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta polskiego i zagranicznego mile widziane
  • znajomość programu SAP mile widziana
  • dostępności w pełnym wymiarze godzin (od poniedziałku do piątku)

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47