Sprawnie komunikujesz się w języku angielskim i polskim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta? Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku IT Service Desk Agent L1 with Polish and English w organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań technologicznych dla sektorów: bankowego, finansowego oraz sieci handlowych.oferujemy
...
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Całkowicie zdalny tryb pracy
- Pracę w systemie zmianowym 6-23, od poniedziałku do soboty
- Pakiet szkoleń wprowadzających
zadania
- Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań Klientów w języku polskim i angielskim
- Odpowiedzialność za zdalną weryfikację zgłoszonych problemów
- Rozwiązywanie usterek technicznych w zakresie 1 linii wsparcia
- W razie potrzeby eskalowanie problemów technicznych zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie zgodnie ze zdefiniowanymi ścieżkami eskalacji
- Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta
- Raportowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie odpowiednich poprawek do profilu Klienta
- Przestrzeganie określonych procedur
oczekujemy
- Wykształcenie techniczne lub poprzednie doświadczenie w obsłudze technicznej
- Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w roli L1
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 lub native
- Umiejętności budowania relacji; doskonałe umiejętności komunikacyjne, werbalne i pisemne
a także umiejętność słuchania - Rozwiązywanie problemów i analityczne myślenie
- Zaawansowane umiejętności obsługi komputera
- Znajomość MS Office
- Analiza danych i biegłość w Excelu i PPT
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
pokaż więcej
Sprawnie komunikujesz się w języku angielskim i polskim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta? Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku IT Service Desk Agent L1 with Polish and English w organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań technologicznych dla sektorów: bankowego, finansowego oraz sieci handlowych.oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Całkowicie zdalny tryb pracy
- Pracę w systemie zmianowym 6-23, od poniedziałku do soboty
- Pakiet szkoleń wprowadzających
zadania
- Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań Klientów w języku polskim i angielskim
- Odpowiedzialność za zdalną weryfikację zgłoszonych problemów
- Rozwiązywanie usterek technicznych w zakresie 1 linii wsparcia
- W razie potrzeby eskalowanie problemów technicznych zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie zgodnie ze zdefiniowanymi ścieżkami eskalacji
- Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta
- Raportowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie odpowiednich poprawek do profilu Klienta
- Przestrzeganie określonych procedur
oczekujemy
- Wykształcenie techniczne lub poprzednie doświadczenie w obsłudze technicznej
- Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w roli L1
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
...
Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 lub nativeUmiejętności budowania relacji; doskonałe umiejętności komunikacyjne, werbalne i pisemne
a także umiejętność słuchaniaRozwiązywanie problemów i analityczne myślenieZaawansowane umiejętności obsługi komputeraZnajomość MS OfficeAnaliza danych i biegłość w Excelu i PPT Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
pokaż więcej