it service desk, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
2
doświadczenie
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Technologie informatyczne (IT)
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
2-zmianowy

kontakt w randstad

paulina kielan+48 +48 501 310 814
numer referencyjny
/738/10/2018/PK - 54867
aplikuj teraz

opis stanowiska

Masz już pierwsze doświadczenia w branży IT za sobą? Skończyłeś studia informatyczne? Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie? Chcesz rozpocząć swoją karierę zawodową w międzynarodowej firmie?


Jeśli TAK, to ta oferta jest dla Ciebie idealna!


Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy faktoringowej z branży bankowej poszukujemy IT Service Desk.

oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę oraz pakiet benefitów (opieka medyczna oraz karta Multisport).
  • Biuro dobrze skomunikowane z Centrum Warszawy.
  • Praca w młodym, szybko rozwijającym się zespole.
  • Rozwój w zakresie nowoczesnych technologii IT.
  • Możliwość zdobycia certyfikatu ITIL.

zadania

  • Zapewnienie wsparcia technicznego użytkowników dotyczące problemów ze sprzętem komputerowym; laptopy, drukarki, telefony i systemami IT w firmie i jej oddziałach na całym świecie.
  • Rozpatrywanie zgłoszeń klientów oraz udzielanie wsparcia zespołowi w podobnych sytuacjach.
  • Udział w rozwiązywaniu długotrwałych problemów klientów.
  • Opracowywanie odpowiedzi zwrotnych dla klientów.

oczekujemy

  • Biegłej znajomości języka angielskiego oraz polskiego .
  • Min. 3 -12 miesięcy doświadczenia w Customer Service/ IT Support.
  • Zaawansowanej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Windows.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów związanych z pakietem MS Office.
  • Wiedzy z zakresu instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego.
  • Doświadczenia w pracy z Outlook 2010 – zgody, kalendarz, deklaracje.
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych.
  • Dyspozycyjności do podjęcia pracy w systemie zmianowym.
  • Podstawowej wiedzy z zakresu Windows Server 2008/2012.
  • Podstawowej wiedzy z zakresu Active Directory.

Mile wdziane:

  • Doświadczenie w supporcie sieci.
  • Doświadczenie w zakresie wirtualizacji (Vmware, Hyper-V)

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47