key account manager (region północno-zachodni), toruń

opublikowane
lokalizacja
toruń, kujawsko-pomorskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
toruń, kujawsko-pomorskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Sprzedaż
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

izabela tabor-żurawska+48 601544004
numer referencyjny
/632/02/2019/IT - 57088
aplikuj teraz

opis stanowiska

Posiadasz wiedzę i doświadczenie z branży elektrycznej / elektronicznej, a ponadto potrafisz sprzedawać? Chcesz klientom oferować najlepszą jakość? Chcesz osiągać więcej niż dotychczas? To możliwe, ponieważ oferujemy pracę w europejskiej korporacji ze 100-letnimi tradycjami. Sprawdź naszą ofertę!

oferujemy

  • pracę w międzynarodowej firmie rozpoznawalnej w swojej branży, która bardzo dynamicznie rozwija się na Polskim rynku
  • pracę w firmie ze 100-letnią tradycją
  • pracę na wysokiej klasy produktach europejskich
  • umowę o pracę
  • rynkowe wynagrodzenie
  • pracę w regionie północno-zachodnim (Gdańsk, Szczecin, Toruń, Poznań)
  • szerokie pole do działania, by bonus od sprzedaży był dla Ciebie satysfakcjonujący

zadania

  • realizacja celów sprzedażowych w przypisanym sektorze: publicznym i biznesowym
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientów
  • realizacja założonego planu sprzedaży
  • prowadzenie prezentacji szkoleń dla projektantów, instalatorów, inwestorów, klientów końcowych
  • koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania
  • przygotowanie i negocjowanie umów handlowych
  • ścisła współpraca z działami wsparcia technicznego i realizacji projektów
  • monitorowanie i raportowanie o stanie wykonania umów
  • bieżąca analiza rynku oraz konkurencji
  • opieka posprzedażna

oczekujemy

  • wykształcenia średniego lub wyższego np. obszarów elektryki, elektroniki, automatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub pokrewnych
  • doświadczenia zawodowego w branży systemów oświetleniowych
  • doświadczenia w sprzedaży
  • zainteresowania innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu oświetlenia
  • komunikatywności, dobrej pracy w zespole
  • zorientowania na klienta
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • obsługi programów komputerowych: CRM, MS Office

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47