kierownik contentu, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

katarzyna lewczuk+48 667 500 197
numer referencyjny
/676/03/2021/KL - 69134

opis stanowiska

Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.


oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premia
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkolenia
  • pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)


zadania

  • odpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,
  • sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych
  • koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)
  • odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)
  • monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,
  • przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analityczne
  • bieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,
  • odpowiedzialność za SEO

oczekujemy

  • minimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)
  • gotowości do pracy w 100% z biura firmy
  • doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie
  • doświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działań
  • znajomości SEO, copywritingu i pozycjonowania
  • znajomości trendów w branży e-commerce
  • pozytywnego nastawienia i gotowości do pracy
  • umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniach
  • umiejętności analitycznego myślenia 


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47