kierownik marketingu, zbąszynek

opublikowane
lokalizacja
zbąszynek, lubuskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
zbąszynek, lubuskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

numer referencyjny
/400/12/2020/AS - 67264

opis stanowiska

Obecnie dla naszego klienta, prężnie działającej się firmy z branży spożywczej poszukujemy osoby na stanowisko kierownik marketingu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój strategii marki oraz rozwój działu marketingu- ta oferta być może jest dla Ciebie. Zapraszamy do zapoznania się.


Lokalizacja- okolice Świebodzina

oferujemy

  • umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą
  • zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenie
  • świadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dzieci
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego
  • udział w ciekawych projektach

zadania

  • Współtworzenie i nadzór nad spójnością strategii marki
  • tworzenie planu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz nadzór nad jego realizacją
  • budowa strategii relacji z klientem
  • zarządzanie i rozwój kompetencji działu marketingu
  • planowanie akcji promocyjnych w kanale sklepów własnych, rynku tradycyjnego i nowoczesnego w branży FMCG
  • kreowanie innowacyjnych rozwiązań dotyczących promocji produktów
  • przygotowanie planu wdrożenia oraz zarządzanie procesem wdrożenia nowego produktu
  • koordynacja projektów remontów i otwierania sklepów własnych od strony wizualnej i komunikacyjnej
  • zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych,
  • organizacja eventów
  • wdrażanie działań trade marketingowych oraz organizacja programów lojalnościowych
  • zarządzanie budżetem i osiąganie zakładanych celów biznesowych
  • negocjowanie umów w ramach określonych budżetów oraz współpraca z agencjami i podmiotami realizującymi działania marketingowe,
  • monitorowanie rynku (trendy, działania konkurencji, nowości, kierunki rozwoju)
  • analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań i rekomendacja rozwoju
  • współpraca z działem sprzedaży, działem personalnym oraz pozostałymi działaniami wewnątrz organizacji (produkcja, finanse, IT)

oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego (preferowane z obszaru marketingu, zarządzania),
  • kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości branży spożywczej
  • prawa jazdy kat. B.
  • proaktywności


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47