szczegóły oferty opublikowane 01.02.2021 zbąszynek, lubuskie liczba wakatów 1 poziom doświadczenia powyżej 24 miesięcy rodzaj pracy praca stała kategoria Reklama, Marketing, Public Relations typ umowy umowa o pracę wymiar czasu pracy pełen etat system pracy podstawowy kontakt w randstad numer referencyjny /400/12/2020/AS - 67264 aplikuj teraz wyślij tę ofertę pracy e-mailem wydrukuj tę ofertę pracy opis stanowiska Obecnie dla naszego klienta, prężnie działającej się firmy z branży spożywczej poszukujemy osoby na stanowisko kierownik marketingu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój strategii marki oraz rozwój działu marketingu- ta oferta być może jest dla Ciebie. Zapraszamy do zapoznania się.Lokalizacja- okolice Świebodzinaoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątkuświadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenieświadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dziecidostęp do ubezpieczenia grupowegoudział w ciekawych projektachzadaniaWspółtworzenie i nadzór nad spójnością strategii markitworzenie planu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz nadzór nad jego realizacjąbudowa strategii relacji z klientemzarządzanie i rozwój kompetencji działu marketinguplanowanie akcji promocyjnych w kanale sklepów własnych, rynku tradycyjnego i nowoczesnego w branży FMCGkreowanie innowacyjnych rozwiązań dotyczących promocji produktów przygotowanie planu wdrożenia oraz zarządzanie procesem wdrożenia nowego produktukoordynacja projektów remontów i otwierania sklepów własnych od strony wizualnej i komunikacyjnejzarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych, organizacja eventówwdrażanie działań trade marketingowych oraz organizacja programów lojalnościowychzarządzanie budżetem i osiąganie zakładanych celów biznesowychnegocjowanie umów w ramach określonych budżetów oraz współpraca z agencjami i podmiotami realizującymi działania marketingowe,monitorowanie rynku (trendy, działania konkurencji, nowości, kierunki rozwoju)analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań i rekomendacja rozwojuwspółpraca z działem sprzedaży, działem personalnym oraz pozostałymi działaniami wewnątrz organizacji (produkcja, finanse, IT)oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane z obszaru marketingu, zarządzania),kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości branży spożywczejprawa jazdy kat. B.proaktywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 udostępnij znajomym Facebook LinkedIn Twitter