konsultant helpdesk z j. francuskim, lublin

opublikowane
lokalizacja
lublin, lubelskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
lublin, lubelskie
liczba wakatów
7
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Technologie informatyczne (IT)
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
2-zmianowy

kontakt w randstad

dagmara pochylczuk+48 695951787
numer referencyjny
/324/08/2020/DP - 65136

opis stanowiska

Rozpocznij swoją przygodę w dziale IT u lidera w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej i wejdź w najlepiej opłacalną branżę na rynku!

oferujemy

Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka


Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy Harvard Business Review
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online


 Benefity

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do aplikacji MyAudiobooks – Rozrywka i rozwój osobisty podane dousznie
  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
  • Kwiaty antysmogowe w biurach
  • Leasing samochodu

zadania

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

oczekujemy

  • Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego i angielskiego
  • Nastawienia pro klienckiego oraz umiejętności komunikacyjnych
  • Podstawowego doświadczenia w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenia w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane, ale nie jest wymagane)
  • Umiejętności pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47