kontroler finansowy, belsk duży

opublikowane
lokalizacja
belsk duży, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
belsk duży, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Finanse, Ekonomia
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

aleksandra jaworska+48 605066031
numer referencyjny
/110/10/2020/AJ - 65955

opis stanowiska

Jeśli poszukujesz możliwości rozwoju w kontrolingu w międzynarodowej rozpoznawalnym na całym świecie firmie. Chcesz współpracować w zespole doświadczonych specjalistów, nie boisz się wyzwań i masz analityczny umysł, doświadczenie w kontrolingu produkcyjnym to aplikuj! To oferta dla Ciebie. W związku z dynamicznym rozwojem naszego klienta- firmy produkcyjnej z branży FMCG poszukujemy doświadczonego kontrolera finansowego.

oferujemy

  • pracę w zgranym, wspierającym zespole z możliwością dalszego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności na tym stanowisku
  • bogaty pakiet benefitów (karta medyczna, karty lunchowe, ubezpieczenie na życie, premie uznaniowe)
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę stacjonarną w Belsk k. Grójca - orientacyjny czas dojazdu np.: z Piaseczna aktualnie ok 40 min, południowa część Warszawy- to również 40-45 min, dojazd z Radomia około 45 min, z Grójca około 15 min- bez stania w korkach

zadania

  • planowanie i kontrola ekonomicznych aspektów zakładu i kosztów struktury
  • sporządzanie raportów i analiz dot. odchyleń kosztów struktury
  • zarządzanie kosztami struktury w systemie Hyperion Financial Management
  • planowanie i analiza odchyleń przepływów pieniężnych dla wydatków inwestycyjnych
  • planowanie i analiza bezpośrednich i pośrednich rzeczywistych kosztów pracy
  • aktywny udział w zamknięciu miesiąca: alokacja i rozliczanie kosztów
  • przygotowanie raportów i analiz ad-hoc


oczekujemy

  • wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
  • znajomość systemu Hyperion Financial Management
  • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
  • proaktywność, staranność i precyzja w działaniu
  • analityczne myślenie i zorientowanie na wynik
  • bardzo dobra umiejętność komunikowania się

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47