Jesteś osobą kreatywną? Masz doświadczenie w prowadzeniu akcji konsumenckich? Komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemu? Nie czekaj, aplikuj!
Dla naszego klienta - producenta w branży spożywczej poszukujemy koordynatora ds. marketingu.
oferujemy- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe plus premie za zrealizowane projekty,
- pracę w systemie hybrydowym (raz na dwa tygodnie obecność w biurze, w przypadku wprowadzania nowego produktu 1-2 dni w tygodniu),
- możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawych projektach,
- odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków,
- liczne benefity - ubezpieczenie grupowe, bony na święta, dofinansowanie do kursów językowych.
- koordynacja projektów,
- nadzór nad zespołem i projektami marketingowymi,
- prowadzenie akcji konsumenckich,
- rozdzielanie i rozliczanie wykonania zdań,
- wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- współpraca z agencjami reklamowymi i grafikami,
- nadzór nad wydajnością i efektywnością działań marketingowych,
- podnoszenie świadomości i znaczenia marki na rynku,
- prowadzenie kampanii okolicznościowych np. z okazji Dnia Dziecka.
- wykształcenia wyższego w dziedzinie biznesu/marketingu/komunikacji lub pokrewnej,
- doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży spożywczej),
- doświadczenia w prowadzeniu akcji konsumenckich - warunek konieczny,
- kreatywności,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),
- doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu projektami,
- znajomości Excela w stopniu zaawansowanym,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...