Lubisz kontakt z ludźmi i zarządzanie projektami, a Twój język angielski jest na poziomie B2?
Komunikatywność, systematyczność oraz dokładność to Twoje mocne strony?
Aplikuj i porozmawiamy o Twojej nowej pracy jako Koordynator w dziale obsługi klienta.
oferujemy- pracę hybrydową w samym centrum Poznania
- pracę w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku
- umowę zlecenie na okres pół roku z możliwością przedłużenia współpracy
- świetną atmosferę i przyjazne środowisko pracy
- nadzór i organizacja codziennych działań zespołu doradców, zapewniając efektywne wykonywanie obowiązków
- sprawdzanie i potwierdzanie czasu pracy doradców, aby zapewnić zgodność z harmonogramem i polityką firmy
- regularne spotkania z menedżerami w celu omówienia wyników, strategii i planów działania
- zarządzanie przepływem pracy i klientów, aby zoptymalizować procesy obsługi i skrócić czas oczekiwania
- komunikatywny angielski (poziom B2/C1)
- doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu zespołem
- doskonałe umiejętności organizacyjne i koordynacyjne
- zdolność do motywowania i wspierania zespołu
- umiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
- proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...