księgowość - język angielski - niemiecki - francuski, dąbrowa górnicza

opublikowane
lokalizacja
dąbrowa górnicza, śląskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
dąbrowa górnicza, śląskie

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Finanse, Ekonomia

kontakt w randstad

żaneta musiał+48 693503233
numer referencyjny
/159/10/2018/ŻM - 54344
aplikuj teraz

opis stanowiska

Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku a Twoją pasją jest księgowość? Twoim dodatkowym atutem jest znajomość języka obcego? Mamy ofertę pracy dla Ciebie!

oferujemy

  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Szkolenia profesjonalne oraz szkolenia językowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Bogaty pakiet socjalny obejmujący m.in. opiekę medyczną Medicover, pakiet MultiSport/MultiKino, Pracowniczy Program Emerytalny, dofinansowanie do wypoczynku tzw. "Wczasy pod gruszą"
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji „Dnia Hutnika”
  • Dofinansowania do studiów / kursów profesjonalnych


zadania

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w sposób zgodny z przepisami prawa
  • Terminowe i poprawne sporządzanie sprawozdań i deklaracji
  • Raportowanie
  • Weryfikacja i analiza dokumentów pod kątem deklaracji VAT w Spółce
  • Księgowania w zakresie środków trwałych i prowadzenie rejestru środków trwałych (ich aktywowanie, księgowanie amortyzacji) – jako zastępstwo
  • Analiza, przygotowanie i księgowanie dokumentów
  • Terminowe i poprawne zamknięcie miesiąca/kwartału/roku; uzgadnianie sald prowadzonych kont, w tym sald rozrachunków
  • Księgowanie i archiwizacja dokumentów
  • Kontrola prawidłowości i terminowości księgowań na kontach obsługiwanej Spółki
  • Współpraca przy przygotowywaniu sprawozdania finansowego obsługiwanej Spółki
  • Analizy, przygotowywanie raportów i innej dokumentacji
  • Śledzenie na bieżąco przepisów z zakresu rachunkowości i ich wdrażanie
  • Regularny kontakt z klientem wewnętrznym/zewnętrznym
  • Udział w projektach ciągłego doskonalenia; usprawnianie procesów i procedur

oczekujemy

  • Preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane w obszarze finansów i księgowości
  •  Znajomość języka angielskiego – w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie
  • znajomość języka niemieckiego bądź francuskiego będzie dodatkowym atutem
  •  Dobra znajomość przepisów rachunkowości, wiedza z zakresu IFRS
  •  Wiedza z obszaru środków trwałych i odroczonego podatku dochodowego
  •  Min. 2 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości
  •  Mile widziane doświadczenie w pracy w SSC/BPO
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie atutem
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
  • Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, przejawianie inicjatywy, otwartość na zmiany
  • Terminowość w realizacji zadań
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47