manager ds. rozwoju sieci franczyzowej, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
doświadczenie
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Handel detaliczny, Handel Hurtowy
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

katarzyna lewczuk+48 667 500 197
numer referencyjny
/481/11/2018/KL - 55317
aplikuj teraz

opis stanowiska

Dołącz do jednej z najbardziej znanych marek obuwia na świecie!

Dla jednego z naszych klientów szukamy Managera ds. rozwoju sieci franczyzowej.

oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • udział w ciekawych projektach oraz umiejętność realizacji własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • możliwość rozwoju, oraz posiadania realnego wpływu na wizerunek i kształtowanie marki
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość zakupu produktów marki po atrakcyjnych zniżkach pracowniczych

zadania

  • skuteczny rozwój sieci sprzedaży w oparciu o system franczyzowy,
  • budowanie i rozwój zespołu monitoringu oraz rozwoju sieci franczyzowej,
  • rozwój marki na rynkach zagranicznych (Europa)
  • bieżący monitoring realizacji projektów oraz wyników firm franczyzowych,
  • kompleksowe zarządzanie siecią franczyzobiorców na różnych rynkach,
  • nadzór nad przestrzeganiem standardów operacyjnych wśród franczyzobiorców,
  • koordynowanie realizacji centralnych akcji promocyjnych i marketingowych,
  • nawiązywanie nowych kontaktów z potencjalnymi franczyzobiorcami,
  • kształtowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych,
  • inicjowanie i realizacja działań wspierających liczbę uczestników na rynkach franczyzowych,
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji,
  • przeprowadzanie analizy efektywności podejmowanych działań


oczekujemy

  • doświadczenia w zarządzaniu sieciami franczyzowymi w Retailu
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację biznesową- warunek konieczny
  • kreatywność i inicjatywa w działaniu,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu,
  • doświadczenie w realizacji targetów sprzedażowych i założonych celów budżetowych
  • umiejętność rozumienia, opracowywania i zarządzania planami sprzedaży
  • dobra znajomość modeli franczyzowych w Retailu
  • umiejętność przygotowania i prezentowania atrakcyjnych prezentacji handlowych
  • znajomość technik negocjacyjnych



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47