marketing specialist, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

katarzyna lewczuk+48 667 500 197
numer referencyjny
/256/10/2020/KL - 66078

opis stanowiska

Dla jednego z moich stałych Klientów, lidera wśród producentów chemii budowlanej poszukuję obecnie Specjalisty ds. Marketingu- doświadczonego w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej produktów w modelu B2B.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za marketing produktowy oraz za komunikację w mediach społecznościowych.

oferujemy

  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • Podstawowe narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon)
  • Opiekę medyczną Medicover oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i pakietu MultiSport
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem rynku


zadania

  • Prowadzenie kampanii marketingowych w obszarze Digital Marketingu
  • Wsparcie zespołu marketingowego w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych
  • Pomoc w produkcji materiałów marketingowych
  • Pomoc w organizowaniu i koordynowaniu wydarzeń marketingowych, takich jak konferencje, seminaria internetowe i targi
  • Odpowiedzialność za ocenę danych rynkowych oraz tworzenie raportów dotyczących kluczowych wskaźników w celu monitorowania skuteczności kampanii i analizowania trendów
  • Odpowiedzialność za tworzenie i edytowanie treści dla różnych platform, takich jak media społecznościowe, strona internetowa i komunikaty prasowe
  • Pomoc w organizacji wydarzeń promocyjnych i tradycyjnych lub cyfrowych kampanii oraz aktywne uczestnictwo w wydarzeniach
  • Przygotowywanie i dostarczanie prezentacji promocyjnych

oczekujemy

  • Min. rocznego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w mktg B2B, niekoniecznie w budownictwie
  • Wykształcenia wyższego w dziedzinie marketingu bądź pokrewnych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2- duża część pracy będzie związana z kontaktami międzynarodowymi
  • Wysoce rozwiniętcyh umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
  • Doskonałych umiejętności organizacyjnych i umiejętności zarządzania czasem
  • Znajomości odpowiednich narzędzi i aplikacji marketingowych
  • Dobrej znajomość zasad zarządzania działaniami marketingowymi
  • Umiejętności wykonywania wielu zadań i dotrzymywania terminów
  • Umiejętności organizacji pracy własnej oraz zorientowanie na klienta
  • Dobrej znajomość technik badania rynku i baz danych
  • Sumienności, samodzielności, odpowiedzialności, oraz asertywność w prowadzonych działaniach


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47