pracownik działu obsługi klienta z językiem niemieckim i polskim, gdańsk

opublikowane
lokalizacja
gdańsk, pomorskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
gdańsk, pomorskie
liczba wakatów
300
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Obsługa klienta, Telemarketing, Call center
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
3-zmianowy

kontakt w randstad

martyna stonawska+48 725233089
numer referencyjny
/23/08/2020/MS - 64868

opis stanowiska

Do naszego zespołu w dziale obsługi klienta poszukujemy osób otwartych i lubiących pomagać rozwiązywać problemy. To ty? Aplikuj i dołącz do wirtualnego biura największego sklepu internetowego na świecie!

oferujemy

  • rekrutację online – bez wychodzenia z domu,
  • całościowy trening i wszystkie niezbędne narzędzia,
  • pracę zdalną,  w domowym zaciszu,
  • pracę w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6:00 a 00:00),
  • umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie,
  • pracę w międzynarodowym zespole dla globalnej firmy,
  • możliwość obcowania z językiem niemieckim w codziennej pracy,
  •  pakiet benefitów

zadania

  • kontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz przez chatbox,
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz edukowanie w rozwiązywaniu przyszłych

oczekujemy

  • znajomości języka polskiego i niemieckiego na poziomie min. B2,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
  • pozytywnego nastawienia i chęci pomocy zgłaszającym się osobom,
  • biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office,
  • cichego, odseparowanego pomieszczenia, które zapewni ergonomię pracy oraz wymaganą jakość obsługi klienta (praca zdalna na terenie Polski)
  • doświadczenia w obsłudze klienta lub w pracy z social media będzie stanowiło dodatkowy atut



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47