Dla naszego klienta - lidera z branży nieruchomości, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Property / Facility Manager.
oferujemy- Możliwości rozwoju w zagranicznej firmie
- Pracę w dynamicznym środowisku
- Premie uznaniowe
- Pakiet benefitów
- Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych
- Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert
- Organizacja kontroli technicznych
- Kontrola technicznego wyposażenia obiektu
- Raportowanie do centrali w Niemczech
- Prowadzenie dokumentacji eksploatacji nieruchomości
- Tworzenie długofalowych kontaktów z usługodawcami i partnerami handlowymi
- Kontakt z naszymi najemcami
- Controlling okresów gwarancyjnych i odbiorów
- Przebudowa naszych nieruchomości komercyjnych
- Kontrola faktur i ich zatwierdzanie
- Wykształcenie techniczne
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz kontaktach z klientami
- Doświadczenie w bieżącym utrzymywaniu nieruchomości
- Gotowość do odbywania podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
- Komunikatywna znajomość j. niemieckiego
- Dobra znajomość oprogramowania MS w szczególności Excela
- Szkolenie przez okres 1 miesiąca w centrali firmy w Niemczech
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...