You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Asystent: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym?Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim? Nie zwlekaj, Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy specjalisty ds. administracyjnychoferujemyumowę o pracę na 1/2 etatuwynagrodzenie 2200-2500 netto w zależności od doświadczeniapo okresie próbnym mozliwość zatrudnienia na stałezadaniaZapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich)Zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych do biuraNegocjacje i współpraca z kontrahentamiWsparcie pracowników pracujących zdalnieNadzór i współpraca z serwisami (kwiatowym, sprzątającym)Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterekObowiązki asystenckie względem zespołu zarządzającegoBieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmoczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowisku 1-3 lataZnajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office, G SuiteKomunikatywna znajomość języka angielskiegoDyspozycyjność 1/2 etatu, praca w biurze co 2 dni (godziny pracy: 9:00-17:00)Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracyKomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacjiDbałość o szczegóły oraz umiejętność koordynacji wielu zadań jednocześnieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym?Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim? Nie zwlekaj, Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy specjalisty ds. administracyjnychoferujemyumowę o pracę na 1/2 etatuwynagrodzenie 2200-2500 netto w zależności od doświadczeniapo okresie próbnym mozliwość zatrudnienia na stałezadaniaZapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich)Zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych do biuraNegocjacje i współpraca z kontrahentamiWsparcie pracowników pracujących zdalnieNadzór i współpraca z serwisami (kwiatowym, sprzątającym)Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterekObowiązki asystenckie względem zespołu zarządzającegoBieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmoczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowisku 1-3 lataZnajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office, G SuiteKomunikatywna znajomość języka angielskiegoDyspozycyjność 1/2 etatu, praca w biurze co 2 dni (godziny pracy: 9:00-17:00)Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracyKomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacjiDbałość o szczegóły oraz umiejętność koordynacji wielu zadań jednocześnieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język rosyjski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniadokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język rosyjski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniadokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 3 ofert pracy w Krakow

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.