You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Asystent: 17

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2 oraz język grecki na poziomie A2/B1? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work-life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygotowywanie raportów z zakończenia miesiącaprzetwarzanie fakturodbieranie maili i telefonówwsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość, bądź pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego - min. B2znajomości języka greckiego - min. A2dbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojuznajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2 oraz język grecki na poziomie A2/B1? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work-life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygotowywanie raportów z zakończenia miesiącaprzetwarzanie fakturodbieranie maili i telefonówwsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość, bądź pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego - min. B2znajomości języka greckiego - min. A2dbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojuznajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz wykształcenie w kierunku związanym z żywnością? Posługujesz się dobrze językiem angielskim? Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość dołączenia do programu benefitów pozapłacowych - opieka medyczna, karta sportowa,pracę na cały etat.zadaniaprzygotowywanie rekomendacji znakowania dla produktów spożywczych – słone przekąski oraz napoje,sprawdzanie artworków według przygotowanych wcześniej rekomendacji znakowania,weryfikacja i sprawdzanie dokumentacji regulacyjnej w systemie elektronicznym,współpraca z tłumaczami – kraje bałtyckie, Czechy, Węgry,współpraca z partnerami regulacyjnymi w innych krajach.oczekujemybardzo dobra znajomość jęz. angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie,wykształcenie wyższe w zakresie technologii żywności lub nauk pokrewnych,mile widziana znajomość przepisów EU oraz krajowych w zakresie znakowania żywności, oświadczeń żywieniowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wykształcenie w kierunku związanym z żywnością? Posługujesz się dobrze językiem angielskim? Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość dołączenia do programu benefitów pozapłacowych - opieka medyczna, karta sportowa,pracę na cały etat.zadaniaprzygotowywanie rekomendacji znakowania dla produktów spożywczych – słone przekąski oraz napoje,sprawdzanie artworków według przygotowanych wcześniej rekomendacji znakowania,weryfikacja i sprawdzanie dokumentacji regulacyjnej w systemie elektronicznym,współpraca z tłumaczami – kraje bałtyckie, Czechy, Węgry,współpraca z partnerami regulacyjnymi w innych krajach.oczekujemybardzo dobra znajomość jęz. angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie,wykształcenie wyższe w zakresie technologii żywności lub nauk pokrewnych,mile widziana znajomość przepisów EU oraz krajowych w zakresie znakowania żywności, oświadczeń żywieniowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z administracją, marketingiem, HR oraz sprzedażą. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniawsparcie administracyjne (rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych)wsparcie w dziale sprzedaży (wykonywanie codziennych raportów sprzedażowych, rozliczanie wydatków służbowych, tworzenie kart produktów)wsparcie w dziale HR (tworzenie raportów HR, pomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracowników, obsługa benefitów, aktualizacja danych w systemach HR) oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z administracją, marketingiem, HR oraz sprzedażą. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniawsparcie administracyjne (rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych)wsparcie w dziale sprzedaży (wykonywanie codziennych raportów sprzedażowych, rozliczanie wydatków służbowych, tworzenie kart produktów)wsparcie w dziale HR (tworzenie raportów HR, pomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracowników, obsługa benefitów, aktualizacja danych w systemach HR) oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego zagranicznego klienta z Ameryki, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta/ki w dziale księgowości.Studiujesz finanse/księgowość/zarządzanie lub kierunki pokrewne?Jeśli posiadasz podstawową wiedzę nt. księgowości lub pamiętasz coś jeszcze ze studiów,dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu - czytaj dalej :)oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenie do końca roku z realną możliwością przedłużenia,stawkę 22zł/brutto za godzinę,możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy,środowisko międzynarodowe, zapewniające rozwój i przyjemną atmosferę w pracy :)pracę z biura (system pracy hybrydowy) w super skomunikowanej lokalizacji blisko centrum - Rondo Daszyńskiego.zadaniaobsługa klienta zagranicznego w zakresie finansów, księgowości,wykonywanie analiz w Excelu,wsparcie innych członków zespołu w codziennych obowiązkach,wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację w mowie i piśmie,znajomości zagadnień z obszaru księgowości,sprawnego poruszania się w Excelu,dyspozycyjności ok 140-160h w godzinach biurowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego zagranicznego klienta z Ameryki, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta/ki w dziale księgowości.Studiujesz finanse/księgowość/zarządzanie lub kierunki pokrewne?Jeśli posiadasz podstawową wiedzę nt. księgowości lub pamiętasz coś jeszcze ze studiów,dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu - czytaj dalej :)oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenie do końca roku z realną możliwością przedłużenia,stawkę 22zł/brutto za godzinę,możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy,środowisko międzynarodowe, zapewniające rozwój i przyjemną atmosferę w pracy :)pracę z biura (system pracy hybrydowy) w super skomunikowanej lokalizacji blisko centrum - Rondo Daszyńskiego.zadaniaobsługa klienta zagranicznego w zakresie finansów, księgowości,wykonywanie analiz w Excelu,wsparcie innych członków zespołu w codziennych obowiązkach,wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację w mowie i piśmie,znajomości zagadnień z obszaru księgowości,sprawnego poruszania się w Excelu,dyspozycyjności ok 140-160h w godzinach biurowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,500 - PLN5,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500-5000 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500-5000 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work-life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygotowywanie raportów z zakończenia miesiącaprzetwarzanie fakturodbieranie maili i telefonówwsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość, bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2znajomości języka francuskiego - dodatkowy atut dbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojuznajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work-life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygotowywanie raportów z zakończenia miesiącaprzetwarzanie fakturodbieranie maili i telefonówwsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość, bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2znajomości języka francuskiego - dodatkowy atut dbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojuznajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem kierunku finansowego? Posiadasz pierwsze doświadczenie lub wiedzę teoretyczną w zakresie księgowości?Jeśli chcesz się rozwijać w tej dziedzinie i równocześnie zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie z możliwością szlifowania na co dzień języka angielskiego aplikuj i porozmawiajmy o Twoich możliwościach! oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportówwsparcie w uzgodnieniu księgi głównej współpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem kierunku finansowego? Posiadasz pierwsze doświadczenie lub wiedzę teoretyczną w zakresie księgowości?Jeśli chcesz się rozwijać w tej dziedzinie i równocześnie zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie z możliwością szlifowania na co dzień języka angielskiego aplikuj i porozmawiajmy o Twoich możliwościach! oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportówwsparcie w uzgodnieniu księgi głównej współpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu danymi, Excel nie ma dla Ciebie tajemnic, a także znasz język angielski na poziomie B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym pracę w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity - np. tańsze bilety do kinazadaniarozpoznawanie problemów związanych z danymimonitorowanie wskaźników wydajnościpomoc w przygotowaniu i analizowaniu raportów jakości danychuczestniczenie w projektach związanych z zarządzaniem danymiwspieranie użytkowników końcowych w rozwiązywaniu problemówoczekujemystudentów lub osób po studiach - mile widziane kierunki ekonomicznedobrej znajomości Excelabardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. poziom B2umiejętności organizacyjnych i koordynacyjnychdoświadczenia w zarządzaniu danymi/obsłudze klienta - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu danymi, Excel nie ma dla Ciebie tajemnic, a także znasz język angielski na poziomie B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym pracę w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity - np. tańsze bilety do kinazadaniarozpoznawanie problemów związanych z danymimonitorowanie wskaźników wydajnościpomoc w przygotowaniu i analizowaniu raportów jakości danychuczestniczenie w projektach związanych z zarządzaniem danymiwspieranie użytkowników końcowych w rozwiązywaniu problemówoczekujemystudentów lub osób po studiach - mile widziane kierunki ekonomicznedobrej znajomości Excelabardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. poziom B2umiejętności organizacyjnych i koordynacyjnychdoświadczenia w zarządzaniu danymi/obsłudze klienta - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze administracyjno-kadrowym?Poznaj naszą ofertę i aplikuj!oferujemyzdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta atrakcyjne wynagrodzenie zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze administracyjno-kadrowym?Poznaj naszą ofertę i aplikuj!oferujemyzdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta atrakcyjne wynagrodzenie zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz włoskiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz włoskiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz włoskiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz włoskiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz niemieckiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz niemieckiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś osobą asertywną, zorganizowaną, dyspozycyjną, płynnie mówisz w języku angielskim, masz doświadczenie na podobnym stanowisku i lubisz tę pracę, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na umowę o pracędobrą lokalizację - firma naszego klienta znajduje się przy ul. Żelaznej w Warszawieopiekę medycznąnagrody uznaniowezagraniczne wyjazdy integracyjnesamochód służbowy do dyspozycji w godzinach pracy w celu załatwienia służbowych sprawpracę w godz. 9:00 - 17:00zadaniaprowadzenie kalendarza i organizacja spotkańrezerwowanie biletów lotniczych, hotelirozliczanie delegacjimała księgowość (KW, KP, faktury, paragony)pomoc w zadaniach zleconych przez prezesa zarząduorganizacja eventówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)doświadczenia na podobnym stanowiskuprawa jazdy kat. Bzaangażowaniadobrej organizacji pracypewności siebieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś osobą asertywną, zorganizowaną, dyspozycyjną, płynnie mówisz w języku angielskim, masz doświadczenie na podobnym stanowisku i lubisz tę pracę, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na umowę o pracędobrą lokalizację - firma naszego klienta znajduje się przy ul. Żelaznej w Warszawieopiekę medycznąnagrody uznaniowezagraniczne wyjazdy integracyjnesamochód służbowy do dyspozycji w godzinach pracy w celu załatwienia służbowych sprawpracę w godz. 9:00 - 17:00zadaniaprowadzenie kalendarza i organizacja spotkańrezerwowanie biletów lotniczych, hotelirozliczanie delegacjimała księgowość (KW, KP, faktury, paragony)pomoc w zadaniach zleconych przez prezesa zarząduorganizacja eventówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)doświadczenia na podobnym stanowiskuprawa jazdy kat. Bzaangażowaniadobrej organizacji pracypewności siebieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w obszarze HR i obsługi klienta wewnętrznego? Chcesz pracować w przyjaznym i zróżnicowanym środowisku w dobrze prosperującej firmie?Jesteśmy Twoją odpowiedzią - naszym Klientem jest międzynarodowa firma, bedąca liderem w branży FMCG.  Aplikuj i pozwól nam opowiedzieć Ci o szczegółach!oferujemymożliwość pracy w zespole złożonym z młodych, energicznych profesjonalistówmiędzynarodowe środowisko pracy jak i grupę klientów (z obszaru Europy lub Eurazji i Afryki)możliwość pogłębiania swojej wiedzy i doświadczenia oraz zwiększania kompetencji merytorycznychmożliwość rozwijania i kształtowania swoich umiejętności i portfolio w szybko rozwijającej się, wiodącej w swojej branży firmiepracę w zespole umożliwiającym rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacjizadaniazapewnienie właściwego zrozumienia potrzeb i problemów pracowników oraz zarządzanie kompleksowymi sprawami pracowniczymiustalanie i dostarczanie dokładnych rozwiązań pierwszego kontakturozwiązywanie podstawowych spraw dotyczących płac  ustalanie z pracownikami i innymi zaangażowanymi osobami właściwych oczekiwań dotyczących czasu, uprawnień i dokumentacji potrzebnej do realizacji zgłoszeńzapewnienie dokładnego i terminowego wprowadzania danych dot. zgłoszeńprzeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i nowych kierowników w zakresie procesów związanych z zasobami ludzkimi, narzędzi i dostępnych zasobówwsparcie w bieżącym informowaniu przez kanały komunikacyjne o zmianach w planach i programach świadczeń, procesach i narzędziachoczekujemywykształcenia wyższego (min. licencjackie) z zakresu zasobów ludzkich, nauk społecznych lub ekonomiibiegłej znajomości języka angielskiego ( min. B2/C1)znajomości języka hiszpańskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2)doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz pracy w zespoleumiejętności aktywnego słuchania, rozwiązywania problemów znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programów Outlook i Excel)zdolności analitycznych, organizacyjnych oraz zarządzania czasemdoświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania sprawami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać się w obszarze HR i obsługi klienta wewnętrznego? Chcesz pracować w przyjaznym i zróżnicowanym środowisku w dobrze prosperującej firmie?Jesteśmy Twoją odpowiedzią - naszym Klientem jest międzynarodowa firma, bedąca liderem w branży FMCG.  Aplikuj i pozwól nam opowiedzieć Ci o szczegółach!oferujemymożliwość pracy w zespole złożonym z młodych, energicznych profesjonalistówmiędzynarodowe środowisko pracy jak i grupę klientów (z obszaru Europy lub Eurazji i Afryki)możliwość pogłębiania swojej wiedzy i doświadczenia oraz zwiększania kompetencji merytorycznychmożliwość rozwijania i kształtowania swoich umiejętności i portfolio w szybko rozwijającej się, wiodącej w swojej branży firmiepracę w zespole umożliwiającym rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacjizadaniazapewnienie właściwego zrozumienia potrzeb i problemów pracowników oraz zarządzanie kompleksowymi sprawami pracowniczymiustalanie i dostarczanie dokładnych rozwiązań pierwszego kontakturozwiązywanie podstawowych spraw dotyczących płac  ustalanie z pracownikami i innymi zaangażowanymi osobami właściwych oczekiwań dotyczących czasu, uprawnień i dokumentacji potrzebnej do realizacji zgłoszeńzapewnienie dokładnego i terminowego wprowadzania danych dot. zgłoszeńprzeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i nowych kierowników w zakresie procesów związanych z zasobami ludzkimi, narzędzi i dostępnych zasobówwsparcie w bieżącym informowaniu przez kanały komunikacyjne o zmianach w planach i programach świadczeń, procesach i narzędziachoczekujemywykształcenia wyższego (min. licencjackie) z zakresu zasobów ludzkich, nauk społecznych lub ekonomiibiegłej znajomości języka angielskiego ( min. B2/C1)znajomości języka hiszpańskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2)doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz pracy w zespoleumiejętności aktywnego słuchania, rozwiązywania problemów znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programów Outlook i Excel)zdolności analitycznych, organizacyjnych oraz zarządzania czasemdoświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania sprawami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)wynagrodzenie: 4500 zł brutto pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)przygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)wynagrodzenie: 4500 zł brutto pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)przygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 9 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.