You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Manager: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i koordyncą oddziału? Świat aranżacji przestrzeni biurowych i komercyjnych jest Ci bliski? Świetnie się składa! Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy w prężnie rozwijającej się firmie na stanowisku Managera Oddziału!oferujemymożliwość budowania oddziału  w regonie północnym wysoką samodzielność, decyzyjność i niezależność w prowadzeniu oddziałuatrakcyjne wynagrodzenie z części zasadniczej oraz prowizji za realizację sprzedaży w odziale pracę w firmie stawiającej na jakość, design i współpracęzadaniawspółtworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju nowopowstałego oddziałuzarządzanie zespołempozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami biznesowyminadzór nad realizacją kontraktównadzór nad realizacją celów sprzedażowychdbanie o pozytywny wizerunek firmy w regionie oraz budowanie jej silnej pozycji na lokalnym rynkuoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu sprzedażą B2B w branży tj. aranżacja przestrzeni biurowych, wyposażenia wnętrz, branży oświetleniowejdoświadczenia w prowadzeniu biura/oddziałuumiejętności budowania i zarządzania zespołemumiejętności w budowaniu relacji biznesowych i prowadzeniu negocjacjiwysokiej kultury biznesowejwykształcenia wyższegoznajomości angielskiego w stopniu zaawansowanymzorientowania na klienta i wynikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i koordyncą oddziału? Świat aranżacji przestrzeni biurowych i komercyjnych jest Ci bliski? Świetnie się składa! Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy w prężnie rozwijającej się firmie na stanowisku Managera Oddziału!oferujemymożliwość budowania oddziału  w regonie północnym wysoką samodzielność, decyzyjność i niezależność w prowadzeniu oddziałuatrakcyjne wynagrodzenie z części zasadniczej oraz prowizji za realizację sprzedaży w odziale pracę w firmie stawiającej na jakość, design i współpracęzadaniawspółtworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju nowopowstałego oddziałuzarządzanie zespołempozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami biznesowyminadzór nad realizacją kontraktównadzór nad realizacją celów sprzedażowychdbanie o pozytywny wizerunek firmy w regionie oraz budowanie jej silnej pozycji na lokalnym rynkuoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu sprzedażą B2B w branży tj. aranżacja przestrzeni biurowych, wyposażenia wnętrz, branży oświetleniowejdoświadczenia w prowadzeniu biura/oddziałuumiejętności budowania i zarządzania zespołemumiejętności w budowaniu relacji biznesowych i prowadzeniu negocjacjiwysokiej kultury biznesowejwykształcenia wyższegoznajomości angielskiego w stopniu zaawansowanymzorientowania na klienta i wynikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • gsk services sp. z o.o.
      Do you believe that innovation and science can help people achieve more, feel better and live longer? Is it important for you that your work is meaningful? Join GSK, the world's leading healthcare company.oferujemyPossibility of participating in trainings and enhancing skills,Possibilities of development within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focus on consumer needs,Casual work contract,26 PLN gross per hour,RandstadPlus - benefit system (sport card, private health care, discounts on online shopping).zadaniaGain experience by working on the quality-related regulatory activities,Support the CMC Variations Team in its responsibilities such as: Preparation of regulatory documentation as a support for global variation projects, assess data to ensure authored regulatory dossier is in compliance with GSK standards and requirements for local markets,Acquire basic knowledge of regulations, guidelines, procedures and policies relating to the registration and manufacturing of pharmaceutical products,Communicate regularly with CMC Variation Manager to help in identification of any issues with business impact,Interact with global regulatory groups.oczekujemyStudent of biotechnology, biology, chemistry, pharmacy or other related science or technical field (last year of studies strongly preferred),Fluent Polish and English (both verbal and written),Detail-oriented, with emphasis on accuracy and completeness,Analytical thinking,Excellent interpersonal skills; ability to communicate, work in a diverse team environment and build relationships across a large organization;Additional requirements:Work experience in a pharmaceutical environment and with scientific publications would be an additional advantage.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you believe that innovation and science can help people achieve more, feel better and live longer? Is it important for you that your work is meaningful? Join GSK, the world's leading healthcare company.oferujemyPossibility of participating in trainings and enhancing skills,Possibilities of development within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focus on consumer needs,Casual work contract,26 PLN gross per hour,RandstadPlus - benefit system (sport card, private health care, discounts on online shopping).zadaniaGain experience by working on the quality-related regulatory activities,Support the CMC Variations Team in its responsibilities such as: Preparation of regulatory documentation as a support for global variation projects, assess data to ensure authored regulatory dossier is in compliance with GSK standards and requirements for local markets,Acquire basic knowledge of regulations, guidelines, procedures and policies relating to the registration and manufacturing of pharmaceutical products,Communicate regularly with CMC Variation Manager to help in identification of any issues with business impact,Interact with global regulatory groups.oczekujemyStudent of biotechnology, biology, chemistry, pharmacy or other related science or technical field (last year of studies strongly preferred),Fluent Polish and English (both verbal and written),Detail-oriented, with emphasis on accuracy and completeness,Analytical thinking,Excellent interpersonal skills; ability to communicate, work in a diverse team environment and build relationships across a large organization;Additional requirements:Work experience in a pharmaceutical environment and with scientific publications would be an additional advantage.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Nas!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaPreparing and reviewing Quality Agreements,Management of Customer complaints under Quality Manager supervision,Interpersonal relationship with GSK and Non GSK personnel.oczekujemyFluent English and Polish speaker and writer,Understanding and using the information systems (Word, Excel, PowerPoint, Access etc.),Team Spirit and Team player,Basic understanding of the Pharma Business (Quality and Regulatory).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Nas!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaPreparing and reviewing Quality Agreements,Management of Customer complaints under Quality Manager supervision,Interpersonal relationship with GSK and Non GSK personnel.oczekujemyFluent English and Polish speaker and writer,Understanding and using the information systems (Word, Excel, PowerPoint, Access etc.),Team Spirit and Team player,Basic understanding of the Pharma Business (Quality and Regulatory).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy menedżera ds. zakupów, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kategorią kosmetyków. Jeśli lubisz konakt z ludźmi, dobrze czujesz się w prowadzeniu negocjacji a przy tym znasz bardzo dobrze język angielski to śmiało aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemybardzo dobre wynagrodzenieauto służboweumowę o pracęszkolenia i możliwość rozwojubony na świętakartę Multisportbezpłatną aplikację do nauki języka angielskiego i niemieckiego dla Ciebie i Twojej rodzinyzadaniazarządzanie przydzieloną grupą produktów, np. kosmetyki i/lub inneprowadzenie negocjacji z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rynek polski i europejskibieżąca komunikacja na poziomie międzynarodowym - kontakt z kupcami w spółkach firmy z innych krajówtworzenie nowego asortymentu (od pomysłu do dostawy na sklep)kształtowanie polityki cenowej dla swojego obszaru asortymentu oraz akcji in-out analiza wskaźników (m.in. marża, obrót, straty inwentaryzacyjne) celem maksymalizacji sprzedaży oraz rentownościwykorzystywanie dostępnych danych takich jak raporty GfK, Nielsen w celu tworzenia strategii podległego asortymentuanaliza rynku, trendów i zachowań konsumenckich, monitoring konkurencji na rynku polskim i europejskimbieżąca dbałość o jakość produktów oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek koniecznywykształcenia wyższego (mile widziane ekonomiczne i/lub technologiczne)min. 3 lata doświadczenia w zakupach/sprzedaży/handlu/pracy z produktem/technologii produkcji (mile widziane FMCG)dobrej organizacji pracy, wysokiej motywacji i zaangażowaniawysokiego poziomu umiejętności negocjacyjnychdobrych umiejętności analitycznchznajomości pakietu MS Office (Excel)prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy menedżera ds. zakupów, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kategorią kosmetyków. Jeśli lubisz konakt z ludźmi, dobrze czujesz się w prowadzeniu negocjacji a przy tym znasz bardzo dobrze język angielski to śmiało aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemybardzo dobre wynagrodzenieauto służboweumowę o pracęszkolenia i możliwość rozwojubony na świętakartę Multisportbezpłatną aplikację do nauki języka angielskiego i niemieckiego dla Ciebie i Twojej rodzinyzadaniazarządzanie przydzieloną grupą produktów, np. kosmetyki i/lub inneprowadzenie negocjacji z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rynek polski i europejskibieżąca komunikacja na poziomie międzynarodowym - kontakt z kupcami w spółkach firmy z innych krajówtworzenie nowego asortymentu (od pomysłu do dostawy na sklep)kształtowanie polityki cenowej dla swojego obszaru asortymentu oraz akcji in-out analiza wskaźników (m.in. marża, obrót, straty inwentaryzacyjne) celem maksymalizacji sprzedaży oraz rentownościwykorzystywanie dostępnych danych takich jak raporty GfK, Nielsen w celu tworzenia strategii podległego asortymentuanaliza rynku, trendów i zachowań konsumenckich, monitoring konkurencji na rynku polskim i europejskimbieżąca dbałość o jakość produktów oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek koniecznywykształcenia wyższego (mile widziane ekonomiczne i/lub technologiczne)min. 3 lata doświadczenia w zakupach/sprzedaży/handlu/pracy z produktem/technologii produkcji (mile widziane FMCG)dobrej organizacji pracy, wysokiej motywacji i zaangażowaniawysokiego poziomu umiejętności negocjacyjnychdobrych umiejętności analitycznchznajomości pakietu MS Office (Excel)prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.